
Honda демонструє міцність Passport TrailSport ефектним трюком у пустелі
— 27.03.2025 / 16:19Компанія Honda влаштувала видовищний тест для свого позашляховика Passport TrailSport, щоб продемонструвати надійність його передніх точок відновлення. Для цього виробник використав кран і підняв у повітря одразу три автомобілі, з’єднані між собою.
Honda заявляє, що передні гаки Passport спроєктовані таким чином, щоб витримувати вдвічі більшу вагу за сам автомобіль. Однак навіть з таким запасом міцності подібний експеримент був доволі сміливим кроком. Верхній позашляховик кріпився безпосередньо до крана, другий висів на зчіпному пристрої першого, а третій – на зчіпці другого. У підсумку навантаження на точки відновлення першого автомобіля перевищило 14 000 фунтів (близько 6350 кг), і вони витримали випробування.
Передні точки відновлення Passport виготовлені з чавуну і можуть витримувати величезні навантаження. Водночас у разі аварії вони спроєктовані таким чином, щоб відриватися, запобігаючи серйознішим пошкодженням автомобіля. Проте в ході цього екстремального тесту вони залишилися на місці, успішно утримавши всю конструкцію.
Крім міцних точок відновлення, Passport стандартно оснащується зчіпним пристроєм класу III з 7-контактним роз’ємом, а також двома додатковими точками відновлення, що робить його ще більш підготовленим до бездоріжжя.
Honda активно просуває Passport як потужний позашляховик. У версії TrailSport він отримав посилені захисні пластини, всюдихідні шини General Grabber і збільшений дорожній просвіт. Також модель оснастили системою камер для позашляхового руху та повним приводом із спеціальним налаштуванням.
Єдиним доступним двигуном для Passport 2026 модельного року є 3,5-літровий атмосферний V6. Він розвиває 285 к.с. і 355 Нм крутного моменту, працюючи в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач.