
Porsche Taycan Cross Turismo перевершує заявлений запас ходу
— 28.03.2025 / 16:22Коли Porsche представила електричний Taycan, його хвалили за динаміку, але не за ефективність. На початку модель не була ідеальним варіантом для далеких поїздок. Однак із роками компанія вдосконалювала авто, оснастивши його більшими батареями та більш ефективною силовою установкою.
Сьогодні Taycan став одним із найкращих електромобілів для тривалих поїздок. Його фактичний запас ходу неодноразово перевищував дані EPA, і це підтвердилося у нещодавньому тесті, який провів Том Молоуні, ведучий YouTube-каналу State of Charge та автор InsideEVs.
Молоуні випробував Taycan 4 Cross Turismo – універсальну, позашляхову версію Taycan. Починаючи з 2025 модельного року, вся лінійка отримала збільшений акумулятор Performance Battery Plus з корисною ємністю 97 кВт·год (загальна – 105 кВт·год). Єдиний виняток – базова версія седана Taycan, яка оснащена меншою батареєю на 82,3 кВт·год.
За оцінкою EPA, Taycan 4 Cross Turismo може проїхати 277 миль на одному заряді – на 42 милі більше, ніж його попередник. Однак тестовий автомобіль був на зимових шинах, які забезпечують кращий зчеплення на снігу, але мають вищий опір коченню, що зазвичай зменшує дальність ходу. Крім того, тест проходив на швидкісному шосе в Нью-Джерсі зі швидкістю 70 миль на годину.
Молоуні налаштував клімат-контроль на 70°F з мінімальною швидкістю вентилятора, а режим їзди – на найефективніший. Варто зазначити, що ця модель оснащена двомоторною повнопривідною системою з потужністю 439 к.с., що не сприяє економній їзді. Але, попри очікування, Taycan перевершив заявлений запас ходу.
Після використання 50% заряду машина вже подолала 157 миль. У другій половині тесту вона проїхала ще 145 миль, довівши загальний результат до 302 миль – на 25 миль більше, ніж передбачала оцінка EPA.
«Я приголомшений», – сказав Молоуні про ефективність Taycan.
Однак на останньому відрізку довелося рухатися на мінімальній швидкості до зарядної станції. Коли автомобіль доїхав, батарея досягла 0%, і Taycan вимкнувся. Porsche не залишає прихованого резерву енергії, тому водіям слід серйозно ставитися до показників запасу ходу.