
AMG C63, ймовірно, знімають з виробництва. Mercedes не коментує
— 07.04.2025 / 18:26Ходять шалені чутки, що моделі C43 та C63 знімуть з виробництва на користь нової C53, але Mercedes відмовляється це підтверджувати.
За непідтвердженими даними, Mercedes планує радикальні зміни для оновленої C-Class. Повідомляється, що обидві версії AMG – C43 і C63 – будуть зняті з виробництва після виходу фейсліфту. Проте, схоже, седан преміум-класу не залишиться без «зарядженої» версії, налаштованої в Аффальтербаху. Очікується поява нової моделі — C53.
Ця інформація з’явилася на сайті Mercedes-Benz Passion Blog, який посилається на анонімні джерела, знайомі з ситуацією. Ми звернулися до Mercedes за коментарем, однак компанія відмовилася його надати. Це звична практика в автопромі — виробники рідко відкрито говорять про майбутні моделі.
Минулого місяця представник компанії повідомив, що двигун V8 точно не повернеться. Водночас у майбутньої AMG-версії C-Class може бути більше циліндрів, ніж очікувалося. Згідно з чутками, C53 матиме шестициліндровий двигун. Ймовірно, він буде варіацією агрегату M256M з м’яким гібридом.
C53, як очікується, не матиме роз’єму для заряджання, що вказує на завершення епохи плагін-гібридних AMG C-Class. Це не здивує, враховуючи, що відмова від V8 вже охолодила ентузіазм багатьох фанатів. У США та Німеччині повідомляють про значні знижки на ці моделі.
Попри це, генеральний директор AMG Міхаель Шібе назвав електрифікований чотирициліндровий двигун «дуже, дуже прогресивним». А керівник Mercedes Australia Джайме Коен заявив, що ентузіасти з часом полюблять чотирициліндрові AMG, як колись смартфони без кнопок. Ідея така: спочатку було неприйняття, але згодом звикнуть і полюблять.
Якщо C53 дійсно отримає 3.0-літровий двигун, це підтвердить, що моторний відсік C-Class W206 здатен вмістити рядну «шістку». Є навіть тюнери, які стверджують, що змогли втиснути туди великий V8.
Встановлення шестициліндрового двигуна без компонентів плагін-гібрида має значно знизити споряджену масу автомобіля, попри те, що такий мотор важчий за поточний чотирициліндровий M139l. Під час наших тестів минулого серпня C63 важив солідні 2 185 кг (4 817 фунтів).
Потужність нової C53 поки що невідома, але вона точно буде меншою за 671 к.с. гібридної C63. Водночас можна очікувати більше ніж 416 к.с., які наразі має C43 з 2.0-літровим м’яким гібридом. CLE53, який використовує той же M256M, розвиває 443 к.с., тож C53, імовірно, матиме схожі показники. Не варто вважати це «пониженням» у порівнянні з C63 — це зовсім інший автомобіль з іншим підходом.
Коли саме вийде C53, не уточнюється, але логічно припустити, що це станеться вже скоро. Поточне покоління C-Class випускається з 2021 року, тож час для оновлення вже близько. Оскільки Mercedes відмовляється коментувати ситуацію, нам залишається лише чекати й спостерігати, чи стане C53 заміною для C43 і C63. Імовірно, така ж стратегія буде застосована й до кросовера GLC.
ОНОВЛЕННЯ: Ще один звіт, опублікований сьогодні Autocar, також стверджує, що чотирициліндрові двигуни відходять у минуле. Водночас C63 начебто залишиться, але отримає плагін-гібрид з рядною шісткою. Ситуація заплутана, але одне зрозуміло — попереду великі зміни.