
Volkswagen запускає новий Amarok із китайськими коренями
— 07.04.2025 / 21:11Автомобільна індустрія переживає важкі часи, коли навіть такі гіганти, як Volkswagen, змушені укладати альянси для випуску нових продуктів. Друге покоління пікапа Amarok фактично є переробленим Ford Ranger, що є значною зміною порівняно з попереднім, повністю розробленим у Volkswagen. Оригінальна модель досі доступна в Південній Америці, де навіть отримала рестайлінг. Однак наступник цього пікапа буде розроблений за новим планом, і це не буде повністю внутрішній проект.
Замість того, щоб знову співпрацювати з Ford, Volkswagen вирішив створити новий пікап з китайськими коренями, працюючи разом з групою SAIC. За словами Марцелуса Пуйга, генерального директора VW Argentina, для створення цього робочого коня буде вкладено $580 мільйонів для виробництва пікапа в Аргентині починаючи з 2027 року. Старий Amarok буде продаватися до цього часу, хоча перша модель вже буде мати 17 років.
Нове покоління Amarok для Південної Америки, ймовірно, буде механічно пов’язане з китайським Maxus Interstellar X, що означає перехід від рами до монококового кузова. Пікап продається в Китаї з дизельним двигуном об’ємом 2,5 літра або електричним приводом з двома моторами. Незрозуміло, чи буде можливість встановити V-6 дизельний двигун Volkswagen під капот нового Amarok.
Volkswagen не єдине, що продає пікапи в Південній Америці — ще з 1980-х років в регіоні доступний маленький Saveiro. Однак шанси побачити ці моделі в США мінімальні через нові тарифи та податок у 25% на імпорт пікапів.
Проте співпраця Volkswagen з SAIC є багаторічною і добре відпрацьованою, що дає надію на успіх нового проекту.