Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Індія може найближчим часом знизити свої високі імпортні тарифи, що відкриє доступ до дешевших європейських автомобілів, що може суттєво змінити ринок авто в країні і створити додатковий тиск на місцевих виробників. Ініціатива стосується не лише європейських брендів, оскільки США також лобіюють подібні зміни, намагаючись пробити шлях своїм маркам на один з найшвидше зростаючих автомобільних ринків світу.
Зараз Індія захищає свій внутрішній ринок високими імпортними митами, які можуть досягати вражаючих 110%. Однак, згідно з неназваними джерелами, уряд розглядає можливість значного зниження мит для автомобілів, виготовлених в Європі, що може привести до зменшення тарифів до 10%. Це стало б великим плюсом для таких великих європейських брендів, як BMW, Mercedes-Benz та Volkswagen Group.
Місцеві компанії, зокрема Tata Motors та Mahindra & Mahindra, виступають проти таких змін. Вони активно лобіюють проти запропонованих знижок, побоюючись втратити свою ринкову домінантність, яку вони досягли завдяки нинішній протекціоністській політиці.
Раніше повідомлялося, що індійська автомобільна промисловість може погодитися на поступове зниження мит на бензинові автомобілі з понад 100% до 70%, з подальшим поетапним зниженням до 30%. Щодо електромобілів, місцеві виробники не хочуть знижувати тарифи на EV до 2029 року. Цікаво, що знижки можуть бути підтримані глобальною торговою політикою колишнього президента США Дональда Трампа.