
Можливий продаж Maserati через фінансові труднощі
— 08.04.2025 / 20:35Alfa Romeo та Maserati, дві спортивні італійські марки, здаються ідеальними партнерами, маючи спільну спадщину, хоча одна з них є більш преміум, ніж інша. Вони повинні працювати в синергії, як VW і Audi, але в 2024 році обидві марки не досягли бажаних результатів, а нові 25-відсоткові тарифи, введені Трампом, можуть змусити Stellantis розглянути радикальне рішення: розділити їх та продати Maserati.
Продаж Maserati є довгостроковою стратегією, але за повідомленнями, такий варіант зараз розглядається, оскільки Stellantis залучила компанію McKinsey & Co. для розробки стратегії для цієї неприбуткової пари брендів.
McKinsey отримала завдання від голови Stellantis Джона Елканна обміркувати різні варіанти, зокрема партнерство з іншими автовиробниками для доступу до нових технологій. Зокрема, китайські автовиробники виявили зацікавленість, хоча також зазначено, що Елканн не хоче продавати Maserati китайським компаніям.
Обидві марки показали погані результати у 2024 році: продажі Alfa знизились на 10-15%, до 65 000 одиниць, а Maserati втратила половину своїх обсягів, продавши лише 11 300 авто та зазнавши збитків у 260 мільйонів євро. Що особливо турбує, так це те, що 35-40% продажів Maserati припадає на США.
Через відсутність виробничих потужностей в Північній Америці на всі моделі цих марок накладаються нові 25% імпортні мита. Якщо раніше покупці не були зацікавлені в цих брендах, то тепер ситуація навряд чи зміниться.
Stellantis також стикається з проблемами в інших брендах своєї родини, а падіння продажів та прибутків змусило компанію тимчасово скоротити 5400 робітників у США, Канаді та Мексиці.