Один із найстаріших заводів Nissan завершує роботу
— 31.07.2025Компанія Nissan оголосила про закриття заводу CIVAC, де зібрали понад 6 мільйонів авто.
Китайські компанії GAC Aion (дочірнє підприємство Guangzhou Automobile Group) та DiDi Autonomous Drivingофіційно представили свій перший спільно розроблений електромобіль з автономним управлінням четвертого рівня (L4). Новинку планують запустити у масове виробництво вже до кінця 2025 року.
Проєкт реалізується в рамках новоствореного спільного підприємства Guangzhou Andi Technology Co., Ltd., яке базується в місті Гуанчжоу. Це перша подібна колаборація між традиційним автовиробником і компанією, що спеціалізується на L4 автономному водінні, орієнтована саме на серійне виробництво роботаксі.
Першою моделлю стане кросовер на електроплатформі AEP 3.0 від GAC Aion, оснащений повним стеком автономних технологій DiDi. Автомобіль отримав 33 сенсори (включаючи LiDAR, 4D-радар, інфрачервоні та звукові датчики), що забезпечують круговий огляд у будь-яких погодних умовах. Обробкою даних займається високопродуктивна обчислювальна платформа з графічною потужністю понад 2000 TOPS і процесором на 48 ядер.
Задля безпеки передбачені багаторівневі дублювання ключових систем — гальмування, рульового управління, живлення, комунікацій. Автомобіль відповідатиме п’ятизірковим стандартам безпеки ЄС та Китаю. До того ж він оснащений фірмовою акумуляторною технологією Magazine Battery, а салон адаптовано під пасажирські перевезення: більше простору ззаду, додаткові функції безпеки та мультимодальна система взаємодії.
Перший масштабний запуск передбачає десятки тисяч одиниць, які інтегрують у мережу DiDi через систему Huiju Port у змішаному форматі поряд із авто з водіями. Також GAC планує випуск L3-автомобіля для масового ринку у 4 кварталі 2025 року.