Clive Sutton представив найпотужніший Mustang у Британії
— 01.08.2025Clive Sutton створив унікальну версію Ford Mustang із потужністю 788 к.с. та салоном преміум-класу.
Китайський виробник електромобілів Neta Auto (Hozon New Energy Automobile) опинився в центрі серйозної кризи. Представники понад 20 дилерських центрів з усієї країни зібралися біля заводу компанії в місті Тунсян, вимагаючи виплати компенсацій за недоставлені авто та збитки, яких вони зазнали за останні місяці.
Протест відображає глибокі фінансові проблеми компанії, яка ще нещодавно вважалася перспективною на ринку електромобілів. За словами дилерів, вони продовжували працювати, платити зарплати, сплачувати податки та уникати негативного розголосу, попри те, що з вересня 2024 року Neta припинила постачання авто, скоротила персонал і накопичила борги перед постачальниками.
«Ми вірили, що виробник виконає свої зобов’язання, але від вересня жодної офіційної відповіді ми не отримали. Тільки чутки про нові інвестиції та відновлення виробництва», — йдеться у зверненні дилерів.
Вони висувають три ключові вимоги: компенсацію збитків з вересня 2024 року до сьогодні та попереднє фінансування витрат на період травень-липень 2025 року; виплату всіх боргів за недоставлені авто до 11 травня; та негайне відновлення системи післяпродажного обслуговування для підтримки близько 400 000 клієнтів.
Neta Auto наразі не прокоментувала ситуацію. На тлі зниження продажів на внутрішньому ринку — лише 487 авто у січні-лютому 2025 року — компанія намагається вийти на міжнародні ринки. У Таїланді вона вже отримала понад 1 200 замовлень та планує продати понад 10 000 авто до кінця року.
Проте дилери попереджають: якщо компанія не виконає зобов’язання, крах неминучий.