
Volkswagen повертається в гру: нові гібриди і можливий пікап
— 18.04.2025 / 21:30Volkswagen має намір створювати нові гібридні SUV у США
- Компанія вже кілька років розглядає можливість випуску пікапа в США.
- Нову модель може надихнути концепт Atlas Tanoak 2019 року.
- Гібридні версії Atlas і Tiguan вийдуть у найближчі роки.
VW підтвердила плани запуску двох нових гібридних моделей у США в найближчі роки, намагаючись відновити позиції на ринку, з якого раніше пішла. Німецький автовиробник також усе ще розглядає можливість випуску пікапа для Північної Америки, хоча виробництво ще не затверджене.
Компанія має досвід із пікапами: Volkswagen продає Amarok у кількох країнах, зокрема в Австралії, а також представила нове покоління для Південної Америки. У 2018 році VW показала концепт Atlas Tanoak, а в 2019 — Tarok.
Мрії про пікап
У розмові з Car and Driver під час автосалону в Нью-Йорку президент та CEO Volkswagen Group of America К’єлл Грунер заявив, що можливість випуску пікапа все ще обговорюється: «Це один з варіантів зростання, які ми розглядаємо», — сказав він. Хоча остаточного рішення ще немає, він додав: «Це тема обговорення цього року».
Грунер також зазначив, що якщо пікап і з’явиться, то необов’язково буде використовувати традиційну рамну конструкцію. Натомість це може бути електромобіль із подовженим запасом ходу та несучим кузовом.
«Ми маємо знайти синергію з іншими нашими моделями — з точки зору платформи, виробництва — щоби зробити проєкт рентабельним», — сказав Грунер. «Особливо для електрокарів, рамна конструкція не обов’язкова, адже платформи типу “скейтборд” і так достатньо жорсткі».
Одним із варіантів є створення пікапа VW на тій самій платформі, що й майбутні моделі Scout. Але оскільки Scout Terra і Traveller мають рамну конструкцію, Volkswagen, ймовірно, хоче уникнути внутрішньої конкуренції принаймні на старті нової марки.
Пріоритет — гібриди
Однак не тільки пікапами можуть потішитися американські споживачі. За словами Грунера, нові гібридні моделі вже близько. Це будуть перші гібриди VW у США з моменту зняття з виробництва Jetta Hybrid десять років тому.
Очікується, що ці моделі базуватимуться на Tiguan і Atlas, роблячи акцент на традиційних гібридах, а не на plug-in версіях, як це робить Hyundai.
Цікаво, що хоча було б швидше імпортувати авто з Європи, VW хоче виробляти їх у Північній Америці. Теоретично це нескладно, адже Atlas уже збирають у Теннессі, а Tiguan — у Мексиці.
Цей підхід може допомогти Volkswagen оптимізувати виробництво та покращити конкурентоспроможність на ринку, що все більше орієнтується на електрифікацію, попри певні труднощі з повноцінним переходом на електрокари.