Corvette ZR1 тихо встановила новий рекорд кола (відео)
— 12.12.2025Corvette ZR1 встановила новий рекорд серійних авто на трасі Canadian Tire Motorsports Park, продовжуючи серію виняткових досягнень.
Які масові авто насправді були “крутими”?
Сьогодні круті бюджетні авто майже зникли, поступившись місцем однотипним кросоверам і пікапам. Але були часи, коли навіть звичайний седан міг мати купе-версію — стильну, доступну, і хоч не завжди швидку, зате справді «з характером».

Купе та кабріолети — жертви сучасного ринку
Останні 20 років ми спостерігали, як зникають купе та кабріолети в доступному сегменті. Зараз залишилися Mustang та Charger, але й вони вже еволюціонують в щось інше. Колись же майже кожен автовиробник мав у своїй лінійці купе на базі сімейного седана.
Наприклад, Nissan Altima Coupe навіть сьогодні виглядає привабливо. Те саме можна сказати про Honda Accord Coupe. А ось Pontiac G6 Coupe чи Convertible краще залишити в минулому — хоча жорсткий складаний дах тоді був справжньою знахідкою.
Toyota Camry Solara не назвеш витвором мистецтва, але перше покоління Scion tC — це вже інша справа. Гарний дизайн, приємна ціна — навіть 160 к.с. здавалося цілком достатньо.

Не лише купе були стильними
Деякі седани також привносили трохи стилю в масовий сегмент. Oldsmobile Aurora виглядав круто в обох поколіннях. Шведи також вміли робити гарні доступні авто: Volvo S40 і Saab 9-3 другого покоління досі залишають теплі спогади.
Більш нещодавно Buick Cascada і Volkswagen Eos спробували реанімувати кабріолет-сегмент. Не стали хітами, але ж як приємно відкинути дах і забути про буденні турботи.
