
Mazda проти німців: гіпотетичний EZ-6 кидає виклик M340i (ФОТО)
— 20.04.2025 / 14:23А що, якби Mazda створила спортивний універсал з рядною шісткою на базі EZ-6?
Уявімо собі Mazda6 нового покоління: 400-сильний універсал з рядним шестициліндровим двигуном, який міг би скласти конкуренцію BMW M340i Touring.
- Основа концепції — новий Mazda EZ-6/6e з подовженою колісною базою та кузовом «універсал».
- У центрі уваги — 3,3-літровий рядний шестициліндровий двигун Skyactiv Z з м’яким гібридом.
- Також можливі варіанти з повністю електричною силовою установкою та електрокаром з розширеним запасом ходу.
Колись ширилися чутки про те, що Mazda розробляє седан з заднім приводом та рядною шісткою, здатний конкурувати з BMW 3 Series. На жаль, ці плани так і не втілилися. Замість цього китайський та європейський ринки отримали EZ-6/6e — ліфтбек на базі Deepal з електричним і EREV-приводом. Гарна спроба, але не зовсім те, чого всі чекали.
Проте мріяти ніхто не забороняв. Ми уявили, яким міг би бути новий Mazda універсал середнього класу: розтягнули базу EZ-6, подовжили дах — і, звісно, додали рядну шістку.
Новий погляд на EZ-6
EZ-6 базується на китайському Deepal SL7, і хоча візуально виглядає привабливо, задня частина виглядає масивною через широкі стійки D та громіздкий багажник. До того ж пропорції все ще нагадують передньопривідну платформу, хоч технічно це і задній привід.
Ми виправили ці недоліки: подовжили передню частину для шістки, зробили задній бампер вертикальнішим і змінили вигин заднього вікна для кращої практичності. Додали чітку лінію плеча та ширші задні крила — і вигляд став агресивнішим та соліднішим.
Інтер’єр залишився знайомим, але з сучасними штрихами: вигнутий OLED-дисплей у стилі Cadillac, більше фізичних кнопок для керування та збільшений об’єм багажника до 600 літрів. Стильно і зручно — все, що треба від універсалу Mazda.
Продуктивність: так, рядна шістка!
Головна зірка — рядний 3.3-літровий SkyActiv-Z з м’яким гібридом. У нинішньому CX-90 він видає до 340 к.с., але з додатковими налаштуваннями потенціал — до 400 к.с. Потужність передається на всі колеса через оновлений 8-ступеневий автомат.
Електроверсії на базі EZ-6 теж збережуться: базовий варіант на 80 кВт⋅год можна підсилити до 295 к.с., щоб скласти конкуренцію Tesla Model 3.
Можливі суперники
У конкурентах — BMW M340i xDrive Touring, Audi S5 Avant та Mercedes-AMG C43 Estate. Всі — потужні, преміальні та досвідчені. Але Mazda має все, щоб зламати стереотипи. Варто лише наважитись і зробити крок уперед.