
Вуглецеве диво з Таїланду: Tera S T63 — легкий суперкар на базі Honda (ФОТО)
— 22.04.2025 / 15:17Спортивний автомобіль з 4-циліндровим двигуном Honda ще ніколи не виглядав так шалено.
Легкий Tera S Motor T63 важить лише 900 кг (1 984 фунти без рідин) і оснащений модернізованим двигуном від Honda Civic Type R.
- Прототип T63 має шасі з вуглецевого волокна і масу лише 900 кг.
- Під капотом — 2,0-літровий турбований 4-циліндровий двигун від Honda Civic Type R.
- Засновник компанії Tera S Motor має багаторічний успішний досвід у автоспорті Таїланду.
Коли мова заходить про легкі спортивні автомобілі, створені для треку, на думку зазвичай спадає Велика Британія. Таїланд, у свою чергу, не надто відомий як країна-виробник авто для водіїв-ентузіастів. Проте це не зупинило одного місцевого інженера, який заснував власну автокомпанію й побудував спортивний автомобіль із вуглецевого волокна.
Компанія отримала назву Tera S Motor, а її вражаюча дебютна модель — це T63. Заснована у 2020 році, марка представила концепцію моделі наприкінці минулого року, а нещодавно прототип було продемонстровано на Бангкокському міжнародному автосалоні. За своєю філософією дизайну авто близьке до британських спортивних машин, натхненних треком.
В основі T63 лежить монокок із вуглецевого волокна, який забезпечує високу жорсткість при малій вазі. Автомобіль оснащений 2,0-літровим турбованим 4-циліндровим двигуном Honda, який також використовується в Civic Type R. У нинішній конфігурації двигун видає 350 к.с. та 500 Нм крутного моменту, який передається на задні колеса через 6-ступеневу секвентальну коробку передач Sadev.
Попри те, що потужність прототипу обмежена 350 к.с., у серійній версії очікується до 500 к.с.. Завдяки цьому розгін до 100 км/год триває близько 3 секунд, а максимальна швидкість сягатиме 250 км/год.
Дизайн і інженерія, натхненні автоспортом
Хоча Tera S Motor є новим гравцем на ринку, компанія не заощаджувала на технічному оснащенні. Маса авто — всього 900 кг, чого вдалося досягти завдяки активному використанню панелей із вуглецевого волокна. Зовнішній вигляд явно запозичує риси у гоночних прототипів: масивне антикрило, аеродинамічний “плавець акули” і дифузор забезпечують максимальне зчеплення з дорогою.
Автомобіль також отримав двері типу “крила чайки”, що додає ефектності, та 18-дюймові ковані алюмінієві диски, обуті в слики для треку.
Гальмівна система представлена шестипоршневими супортами AP Racing спереду та чотирипоршневими ззаду. Підвіска — на подвійних поперечних важелях на обох осях, з регульованими стабілізаторами поперечної стійкості, що дозволяє точно налаштувати поведінку авто.
Звісно, побудова одного прототипу — це одне, а запуск серійного виробництва — зовсім інше. Поки немає гарантії, що T63 коли-небудь надійде у продаж. Проте, враховуючи загальний перехід ринку на електромобілі, хочеться вірити, що такі натхненні автоспортом боліди ще зможуть з’явитися на дорогах.