Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Lexus ES відмовився від решітки радіатора і став електричним (Фото)

Новий Lexus ES відмовився від решітки радіатора та обирає електрифікацію

Плавні лінії залишилися в минулому, а електрична тяга — в центрі уваги восьмого покоління Lexus ES, який дебютував цього тижня на автосалоні в Шанхаї.

Lexus представив оновлений, вражаючий вигляд свого давнього седана ES. Цей чотиридверний фастбек (купе-седан) запозичує дизайнерські рішення у концептуального позашляховика LF-ZL 2023 року. Два гібриди відтепер поступаються місцем двом електромобілям, які пропонують потужність до 338 к.с.

Новий Lexus ES 2025 року більше орієнтований на преміум-комфорт, ніж на емоції за кермом. Але на автосалоні в Шанхаї бренд преміум-класу від Toyota прагнув змінити це уявлення. Восьме покоління демонструє сучасний, кутовий дизайн та вперше отримує повністю електричні силові установки.

Натхненний як електричним кросовером RZ, так і бензиновим RX, а також концептом LF-ZL, новий ES має більш виразний фастбек-силует, що нагадує моделі Audi. Але водночас має агресивні (а можливо, навіть надмірні?) вигини на дверях, які точно не побачиш у Audi. Передня частина автомобіля, попри відсутність фірмової решітки-веретена, залишається впізнавано «лексусівською».

Але зміни відбулися не лише у дизайні. Новий ES став значно більшим. Колісна база тепер становить 2950 мм — на 80 мм довша за попередню модель, а загальна довжина зросла до 5140 мм — це плюс 165 мм.

Різницю в дизайні передньої частини можна побачити залежно від типу силової установки: гібриди мають проріз для охолодження під логотипом Lexus, а електромобілі — гладенький, закритий «ніс». У всіх версіях зникла стара гігантська решітка радіатора у формі веретена.

Мінімалізм всередині

Інтер’єр також отримав повністю сучасний редизайн з мінімумом фізичних кнопок і великим акцентом на цифрові екрани. Стандартно встановлюються 12,3-дюймова цифрова панель приладів та 14-дюймовий сенсорний екран мультимедіа. У деяких комплектаціях з’явиться ще один сенсорний дисплей для переднього пасажира.

Ще одна новинка — замість звичного логотипа на кермі тепер надпис «L-E-X-U-S», а серед оздоблення — сучасна бамбукова деревина, що додає елегантності.

Силові установки: гібриди та електромобілі

Базовий гібрид, орієнтований на більшість ринків, оснащено 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 194 к.с. (197 PS), який передає тягу лише на передні колеса. Прискорення до 100 км/год займає 9,4 секунди. У США цю версію, ймовірно, пропустять і одразу запропонують ES 350h з 2,5-літровим двигуном, повним приводом та 244 к.с. (247 PS), який розганяється до 100 км/год за 7,8 секунди. Обидві версії — це рядні четвірки, жодного V6 у новому модельному ряду вже немає.

Шукаєте більше динаміки? У найдешевшій електроверсії її може не вистачити: вона має 221 к.с. (224 PS / 165 кВт) і передній привід. Розгін до 100 км/год займає 8,9 секунди. Запас ходу — до 483 км за оптимістичним китайським циклом CLTC. Якщо ж обрати повнопривідну версію ES 500e з двома електродвигунами, потужність зростає до 338 к.с. (343 PS / 252 кВт), а розгін скорочується до 5,9 секунди. Водночас запас ходу трохи зменшується — до 610 км.

Продажі нового ES стартують у 2026 році, тож найімовірніше, він буде вважатися моделлю 2027 року (MY27). Щодо цін на ринку Північної Америки — інформація з’явиться ближче до старту продажів.

👁 426
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності