
Ferrari SF90 XX виводять за межі 1000 к.с. це вершина інженерного мистецтва (Фото)
— 24.04.2025 / 17:35Novitec вважає, що Ferrari SF90 XX звучить недостатньо голосно
4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом тепер видає 1 046 к.с. завдяки доопрацюванням від Novitec
Ferrari й без сторонніх втручань — це вершина інженерного мистецтва. Але коли справа доходить до тюнінгу, лише одиниці можуть не зіпсувати, а покращити вже й так досконалий суперкар. Італійське ательє Novitec — одне з таких рідкісних виключень. Їхня нова робота над SF90 XX — саме такий випадок.
Головним пріоритетом для Novitec стало повернення Ferrari гіперкарного звучання. У той час як стандартна модель трохи приглушена через норми шуму та викидів, тюнери створили нову легку вихлопну систему, яка додає плюс 30 кінських сил. У результаті потужність виросла до 1 046 к.с. та 840 Нм крутного моменту, що задовольнить навіть найвибагливішого шанувальника швидкості.
Для тих, кому важлива не лише потужність, а й маса, новий вихлоп може бути виготовлений з нержавіючої сталі або з інконелю — матеріалу, який використовують у болідах Формули-1. І так, цей звір тепер може не лише ревіти, але й скидати зайві кілограми. Важливо, що гібридна система залишилася недоторканою, тож електроніка Ferrari працює як задумано.
Також Novitec змінив зовнішність SF90 XX. Найпомітніше — це нові 20-дюймові передні та 21-дюймові задні диски, обуті у високопродуктивну гуму 255/35 та 325/25 відповідно. Щоб покращити керованість, встановлено спортивні пружини, які знижують кліренс на 25 мм як спереду, так і ззаду.
Завершальний штрих — карбонові накладки на дзеркала заднього виду, які додають агресивності зовнішньому вигляду. Конкретно ця машина — клієнтський автомобіль, пофарбований у насичений синій колір. Novitec не розкриває, скільки коштував тюнінг, але охоче доопрацює салон будь-якого SF90 XX, який опиниться у них в майстерні — щоб інтер’єр не поступався екстер’єру за драматизмом.