
BMW представила доступний гоночний M2 для приватних команд (фото)
— 28.04.2025 / 16:52Новий BMW M2 Racing передає дух E30 із турбованим чотирициліндровим двигуном
BMW представила M2 Racing — новий початковий рівень гоночного автомобіля для сезону 2026 року.
- Новий болід оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим турбодвигуном потужністю 308 к.с.
- Автомобіль отримав модернізоване шасі з підвіскою KW та каркасом безпеки.
- Орієнтований на приватні команди, M2 Racing залишився максимально близьким до дорожньої версії, аби зберегти доступність.
Якщо ви мріяли зайнятися автоспортом, не продаючи нирку, BMW M Motorsport щойно зробила цей шлях простішим. Новий M2 Racing створений спеціально для приватних команд і продовжує традиції гоночних версій на базі моделей M235i, M240i та M2 CS.
Найголовніша зміна — під капотом. Замість рядної шістки 3.0 з двома турбокомпресорами, як у дорожнього M2, новинка отримала турбований чотирициліндровий двигун об’ємом 2,0 літри, налаштований для перегонів.
Новий мотор розвиває 308 к.с. (230 кВт / 313 к.с.) і 420 Нм крутного моменту. Хоча це суттєво менше за 473 к.с. та 600 Нм у серійного M2, концепція залишається вірною духу першого E30 M3, який домінував у чемпіонатах DTM і Європейських серіях перегонів у 1987–1992 роках.
Готовий до перегонів, але з ДНК дорожнього авто
Потужність передається на задні колеса через семиступеневу коробку ZF та механічний диференціал із власною системою охолодження. Шасі доопрацювали за допомогою амортизаторів KW, регульованих стабілізаторів поперечної стійкості та гальм BMW M Compound.
Салон відповідає гоночним стандартам: одне спортивне сидіння Sabelt GT-AM для водія, повний каркас безпеки, сертифікований FIA, та вогнегасник. За бажанням можна додати пасажирське сидіння. При цьому кондиціонер залишається базовою опцією — важлива перевага для літніх перегонів.
Пілот BMW M Works Єнс Клінгманн зазначив, що M2 Racing “набагато ближчий до серійної моделі, ніж такі розвинені GT-автомобілі, як BMW M4 GT3”. За його словами, це “чудова стартова машина, дуже проста в експлуатації, з невеликими експлуатаційними витратами, але при цьому справжній гоночний автомобіль із високим рівнем продуктивності”.
Доступність за мірками автоспорту
BMW прагнула зробити M2 Racing максимально доступним: стартова ціна в Європі становитиме €98 000 ($111 100). Це значно дорожче за стандартний M2 (€77 500), але значно дешевше за BMW M4 GT3 (€415 000).
Прем’єра M2 Racing відбулася на відкритті сезону DTM в Ошерслебені, Німеччина. Продажі стартують наприкінці червня. Тим часом BMW M Motorsport продовжує тестування, щоб бути повністю готовими до старту сезону 2026 року та підтримувати приватні команди, що оберуть новинку.