
Новий Ferrari 296 Speciale — адреналін на 868 кінських сил (фото)
— 29.04.2025 / 18:28Закрита 296 Speciale та її версія з жорстким складаним дахом мають на 20% більше притискної сили, ніж GTB і GTS, а також додаткові 49 кінських сил
- Ferrari представила дві екстремальні версії моделі 296 GTB/GTS.
- Назва 296 Speciale повертає легендарну емблему, востаннє використану на моделі 458.
- Потужність зросла на 49 к.с. до 868 к.с., а вага зменшилася на 60 кг.
Ferrari щойно розкрила деталі своєї оновленої 296-ї, і, судячи з усього, дуже впевнена в її можливостях — адже вона отримала назву, яку раніше носив один із найжаданіших спорткарів марки за останні 50 років.
296 Speciale і її відкритий варіант Speciale A йдуть звичним шляхом: більше потужності, більше аеродинаміки, менше ваги. Результат — авто, яке на треку або на дорозі без проблем “з’їсть” навіть легендарну атмосферну 458 Speciale — якщо ви достатньо сміливі, щоб повністю реалізувати її потенціал.
Нові алюмінієві поршні та титанові шатуни з гіперкара F80 допомагають підняти потужність 2,9-літрового турбованого V6 з 654 к.с. до 690 к.с., зрівнюючи його з трековим 296 Challenge. Гібридна система теж не пасе задніх — завдяки покращеному охолодженню вона видає більше потужності.
Загальна потужність 296 Speciale становить 868 к.с. (880 PS) проти 819 к.с. (830 PS) у стандартної 296, і все це передається на задні колеса через восьмиступеневу коробку з подвійним зчепленням та оптимізованими точками перемикання.
Ferrari заявляє, що авто розганяється до 100 км/год за 2,8 секунди, долає 200 км/год за 7 секунд, а коло на фірмовому треку Fiorano проходить за 1 хв 19 с. Для порівняння: звичайна 296 GTB — 2,9 с до 100 і 7,3 с до 200, а з пакетом Fiorano — на 2 секунди повільніше на треку.
Завдяки активному використанню вуглепластику, в тому числі в аскетичному інтер’єрі, та полегшеним компонентам двигуна, масу вдалося зменшити на 60 кг. А нові бампери, величезний дифузор та спойлер, що висувається, забезпечили на 20% більше притискної сили.
Новий кузов спущений на 5 мм нижче, а шасі отримало спеціальні шини Michelin Pilot Sport Cup 2, титанові пружини та амортизатори Multimatic, аналогічні тим, що стоять на трековій 296 GT3. Вони мають лише одну жорсткість, але Ferrari запевняє, що ретельно налаштувала їх для доріг і треків. Як і зазвичай у Ferrari, підвіска залишиться комфортною, хоч і активнішою на нерівностях. А завдяки голому салону і збільшеній трубці резонансу, що проводить звук двигуна в салон, звук буде ще гучнішим — у гарному сенсі.
Можна замовити Speciale в будь-якому кольорі, але особливо ефектно виглядає новий зелений Verde Nurburgring, створений спеціально для цієї моделі. Перегляньте галерею нижче й побачите, як він виділяється на фоні нудного червоного кольору версії Speciale A з відкритим дахом.
Відверто кажучи, ми б узяли її в будь-якому кольорі, але Ferrari продає ці авто лише нещодавнім покупцям бренду, тож нас у списку не буде.