Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Jeep Avenger 4xe: гібрид, який доведе, що місто — лише початок

Компактний розмір, гібридна ефективність та повний привід. Jeep Avenger 4xe обіцяє пригоди та дух Jeep, але… чи справді він їм відповідає? Я перевірив це, щоб дізнатися, і ось мій вердикт.

Він все ще ідеально підходить для пересування містом, але не боїться з’їхати з асфальту. Я мав змогу детальніше познайомитися з новим Jeep Avenger 4xe під час його презентації. Ця нова версія міського кросовера — цікавий повнопривідний гібрид, за допомогою якого американський бренд робить ставку на електрифікацію, не відмовляючись від свого авантюрного духу.

Це найменша модель Jeep, але вона має шанувати ДНК виробника. Його довжина становить лише 4,09 м, але його дизайн поєднує прямі лінії та гострі кути, що забезпечує йому потужний вигляд. Решітка радіатора із сімома вертикальними планками, квадратні світлодіодні фари, тривимірні задні ліхтарі та виражені колісні арки – все це присутнє. Естетика, яку неодмінно впізнають шанувальники бренду.

Порівняно з передньопривідним Avenger Hybrid, цей повнопривідний варіант 4xe має кілька особливих функцій. Це стосується повністю переробленого, стійкого до подряпин переднього бампера, нового модуля протитуманних фар, чорних логотипів та 17-дюймових легкосплавних дисків з темним покриттям.

Також залежно від версії він має рейлінги на даху, новий задній дифузор, у комплект входить задній буксирувальний гак , а напис на кришці багажника ідентифікує цю версію. Дорожній просвіт також вищий, але про це я детальніше розповім пізніше.

Практичність зі збереженням ідентичності Jeep

Усередині повнопривідного Avenger ми знаходимо дуже знайому атмосферу, ідентичну іншим версіям, за винятком напису на приладовій панелі та кришки центрального відсіку. Він також має зручну, міцну та водонепроникну оббивку. Це означає, що ми бачимо чітко горизонтальний, мінімалістичний та загалом добре вирішений дизайн, оскільки переважає функціональність.

Обладнання широке, і всі комплектації Avenger 4xe включають систему безключового запуску двигуна, клімат-контроль, цифрові прилади, камеру заднього виду, адаптивний круїз-контроль або систему допомоги при спуску з пагорба. Залежно від комплектації, він також може мати панорамний люк, систему ембієнтного освітлення, бездротову зарядну панель для мобільних телефонів або підігрів сидінь. Коротко кажучи, все, що нам може знадобитися.

Не варто забувати про мультимедійну систему з 10,1-дюймовим сенсорним екраном. Він простий у використанні та повністю сумісний з Android Auto та Apple CarPlay. Одна деталь, яка мені сподобалася, це те, що функції кондиціонера розташовані поза екраном, у модулі з фізичними кнопками.

Ви можете ставити собі питання, чи не обмежують простір на задніх сидіннях компоненти повного приводу, і відповідь – ні. Тут така ж житлова комфортність, як і в передньопривідному гібриді. Ззаду достатньо місця для пасажирів середнього зросту, що непогано, враховуючи зовнішні розміри автомобіля.

Доступ до вантажного відділення здійснюється через зручні електричні двері багажника, що є рідкісною особливістю в цьому сегменті. Багажник у цій версії 4xe має місткість 325 літрів, тобто на 55 менше, ніж у передньопривідній гібридній версії. Це пов’язано з наявністю механізму, який керує задньою віссю, оскільки підвіска інша.

Я їздив на цьому новому Jeep Avenger Hybrid 4xe по місту, по трасі, а також по кількох позашляхових маршрутах з різним рівнем навантаження. Отже, я зміг побачити, що він здатний запропонувати, але спочатку я почну з пояснення, як він працює.

Під капотом знаходиться 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом. Це той самий двигун, що й у передньопривідного Avenger Hybrid, з тією різницею, що в цьому автомобілі він видає 100 кінських сил, а в цьому повнопривідному автомобілі потужність досягає 136 кінських сил. Він має більшу потужність і крутний момент, тому також має кращу продуктивність. Загалом, він дуже добре рухається по будь-якому типу дороги.

Як і в моделі 4×2, цей блок також пов’язаний із системою м’якої гібридизації з електродвигуном, який живиться від акумулятора на 48 В. Це робить його ефективнішим і дозволяє в певних випадках подорожувати повністю в електричному режимі. Очевидно, що він заслужив екологічне маркування завдяки перевагам, які він приносить у міське середовище.

Також спільною для передньопривідного гібрида Avenger є трансмісія. Це шестиступенева коробка передач з подвійним зчепленням, яка працює плавно. До речі, його особливість полягає в тому, що положення вибираються за допомогою кнопок, а не типового важеля. Зазвичай це рішення мені не дуже подобається, але тут воно вирішене досить добре, оскільки кнопки великі та добре розташовані.

Як працює система Jeep 4xe?

То як же Jeep надав цьому міському кросоверу повний привід? Вони додали другий електродвигун потужністю 21 кВт до задньої осі , який за потреби приводить у рух задні колеса. Між двома осями немає механічного зв’язку, все електронне. Пуристи заперечуватимуть, але насправді це цілком логічне рішення для автомобіля цього сегмента.

Якщо акумулятор автомобіля розряджений, це не проблема, функція Power Looping забезпечує достатню потужність, щоб повний привід завжди був доступний, коли це необхідно. За потреби двигун внутрішнього згоряння генерує електроенергію, необхідну для заднього електродвигуна.

Крім того, для адаптації до будь-яких умов американська модель має систему Selec-Terrain з різними програмами водіння. Звичайний режим, якщо ми хочемо бути ефективними, або спортивний режим для максимального підвищення продуктивності з функцією E-boost, яка винятково збільшує потужність до 145 к.с. на кілька секунд.

Також доступні режими «Пісок/Бруд» та «Сніг» для їзди по складних поверхнях. У цих складних ситуаціях важливо мати гарне взуття, і саме тому Avenger 4xe не має літніх шин, як решта версій, а має шини M+S, тобто колеса зі спеціальними характеристиками, що покращують їзду по багнюці та снігу. Мені не вдалося їздити на ньому засніженими місцевостями, але мені вдалося їздити по ґрунту, камінню та багнюці, і система 4xe пройшла випробування на відмінно, чесно кажучи, набагато краще, ніж я очікував.

Avenger — найменший Jeep, але це не означає, що він найменш схильний до авантюризму, особливо у версії з повним приводом. Завдяки балансу між міською ефективністю та позашляховими можливостями , він ідеально підходить для тих, кому доводиться поєднувати міські поїздки з відпочинком по складних дорогах, наприклад, для тих, хто катається на лижах або займається екстремальними видами спорту. Jeep Avenger Hybrid 4xe продається за ціною від 33 400 євро , але перегляньте веб-сайт або додаток motor.es, оскільки там ви можете придбати його дешевше.

👁 181
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності