Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Малюк, але з характером: електропікап Telo MT1 готовий до важкої роботи

Запас ходу у 350 миль дозволяє йому не тільки працювати, а й вирушати у далекі мандрівки без зайвих переживань.

Розміром із Mini Cooper SE, із батареєю як у Tesla — Telo MT1 кидає виклик гігантам.

Поки великі автовиробники женуться за гігантськими, дорогими та важкими електричними пікапами, каліфорнійський стартап Telo пішов проти течії. Їхній новий електричний пікап MT1 — це не просто маленька альтернатива, а справжній утилітарний універсал, здатний на більше, ніж здається на перший погляд.

🔋 До 350 миль на одному заряді
Telo стверджує, що серійна версія MT1 отримає запас ходу до 350 миль (майже 560 км), коли надійде у продаж наприкінці 2025 року або на початку 2026-го. І все це — з батареєю, вдвічі більшою, ніж у Mini Cooper SE.

🛻 Габарити компактні, функціональність — як у Tacoma
Незважаючи на довжину Mini Cooper, MT1 має 5-футове вантажне відділення, яке можна розширити до 8 футів завдяки складаній перегородці — функціонально як Toyota Tacoma. Усередині він вміщує чотирьох пасажирів зростом до 188 см, стверджує CEO Telo Джейсон Маркс.

🎌 Натхнення — японські Kei-траки
У розмові з Джеєм Лено Маркс зазначив, що Telo був натхненний японськими Kei-траками — крихітними, легкими й надзвичайно маневреними утилітарними авто. Їх люблять за практичність, простоту в обслуговуванні та низькі витрати. Kei-траки — повна протилежність сучасним американським пікапам. І цікаво, що американці теж їх полюбили: лише у 2023 році до США імпортували близько 7 500 Kei-траків, а у 2024-му ця цифра зросла до майже 10 000 одиниць.

 

Невеликі розміри — не означають слабку продуктивність. Саме тут і проявляються переваги електроприводу.

За заявами виробника, пікап Telo забезпечує запас ходу в 350 миль і 500 к.с. завдяки двом електромоторам та повному приводу. Розгін до 60 миль/год (96 км/год) займає всього 4 секунди. Також буде доступна версія з одним мотором на 300 к.с.
З утилітарної точки зору все теж серйозно: стандартна вантажна платформа довжиною 5 футів, яка розширюється до 8 футів після опускання перегородки — як у GMC Sierra EV чи Chevy Avalanche.

Базова версія MT1 коштуватиме від $41 500, а з урахуванням федеральних і штатних податкових пільг ціна може знизитися до середини $30 000-х.

Це крута концепція з реальним потенціалом для масового ринку. Але перед Telo стоять серйозні виклики: зокрема, відповідність вимогам безпеки при аваріях. На відміну від старих японських Kei-траків, цей електромобіль має мати великий передній зминальний простір, якого на поточному прототипі не видно (в компанії запевняють, що він пройде краш-тести).

👁 68

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності