Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes, від якого перехоплює подих: саме так виглядатимуть авто майбутнього (фото)

У Mercedes починається нова епоха дизайну.

Слідом за BMW, бренд із трипроменевою зіркою вирішив об’єднати стиль усієї своєї лінійки моделей. Незалежно від типу двигуна — бензин, дизель, plug-in гібрид або повністю електрична версія — майбутні автомобілі Mercedes матимуть спільну дизайнерську мову. Так само як сьогоднішній електричний CLA майже не відрізняється від бензинового, завтрашній EQS виглядатиме як електрична версія S-Class. Така стратегія буде застосована й до інших пар моделей.

Нові авто черпатимуть натхнення з сміливого концепту Vision V, представленого минулого місяця. Цей розкішний «людиноносій» демонструє нову філософію дизайну, засновану на понятті «поваги», за словами головного дизайнера Mercedes. Видання Autocar цитує Ґордена Ваґенера, який пояснив:

«Наступне покоління наших авто буде передавати чітке послання: “Ти заслуговуєш на повагу. Ти досягнув у житті чогось великого, і ми це визнаємо.”»

Говорячи конкретно про ексцентричний Vision V, Ваґенер описав його як «чортівски сексуальний» і зазначив, що він «дуже близький до серійного виробництва».

Він вважає, що радикальна передня частина концепту «надає багато статусу та поваги». Це може бути відкритим для інтерпретацій, але важливо зазначити, що автомобільні виробники часто перебільшують деякі особливості своїх шоу-автомобілів, щоб привернути увагу.

Елементи стилю концепту впливатимуть на серійні моделі, з особливим акцентом на корпоративну решітку радіатора.

Але це не означає, що Mercedes знову збільшить розміри решітки. Натомість, бренд має намір підвищити візуальний вплив решітки, уточнивши її форму та внутрішнє оформлення. Високі передні частини на позашляховиках та фургонах, таких як Vision V, дозволяють використовувати надмірно великі решітки, однак для седанів і купе такі агресивні дизайни навряд чи будуть прийняті (і сподіваємось, не будуть).

Ваґенер більше не бачить потреби в тому, щоб відрізняти моделі з ДВЗ і електричні авто через зовнішній вигляд. Він вважає, що перші електричні автомобілі вигравали завдяки футуристичним аеродинамічним формам, які допомагали їм виділятися та підвищувати ефективність. Але тепер, коли електричні авто стають масовими, вони можуть безперешкодно вписуватися у традиційні моделі з ДВЗ.

Хоча округлі форми нинішніх моделей «EQ» поступово відходять в минуле, Ваґенер захистив початковий підхід у попередньому інтерв’ю для ABC News.

Щодо EQS, він заявив, що великий електричний седан з його «цілеспрямованим та дуже прогресивним» дизайном ніколи не був призначений для традиційного покупця S-Class. За словами Ваґенера, флагманський електричний автомобіль досі виглядає так, ніби «це авто на 10 років у майбутньому».

Хоча електричні автомобілі вже стали доступними для широкого кола споживачів, більшість покупців Mercedes все ще не готові відмовитись від двигунів внутрішнього згоряння. У першому кварталі 2025 року електричні автомобілі становили менше 10% від усіх поставок бренду. З 446,300 автомобілів, проданих до березня, лише 40,706 були повністю електричними. Це на 14,3% менше, ніж за той самий період минулого року.

👁 149
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності