Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Наступне покоління BMW M3: електроверсія та абсолютно новий тип шестицилиндрового двигуна

Наступне покоління BMW M3 зосередиться на динаміці водіння і з’явиться вже протягом двох років.

BMW M3 нового покоління: електрика, новий тип “шістки” і амбіції перевершити себе

BMW офіційно підтвердила: наступне покоління легендарного M3 буде доступне як у повністю електричній версії, так і з абсолютно новим типом шестицилиндрового бензинового двигуна. Обидві моделі матимуть спільний дизайн, однак саме електричний iM3 може стати новим флагманом продуктивності.

Про це в інтерв’ю Top Gear заявив доктор Майк Райхельт, очільник платформи Neue Klasse. За його словами, компанія розуміє, що перехід на електротягу для відданих фанатів може бути передчасним, тому бензинова версія залишиться в лінійці. Але водночас він переконаний: повністю електричний M3 “досягне нових висот і приверне нову аудиторію, адже поводитиметься зовсім інакше”.

Очікується, що новий M3 вийде вже протягом найближчих двох років — і обіцяє змінити уявлення про спортивний седан як у шанувальників класики, так і в адептів електромобільного майбутнього.

Керівник проєкту Neue Klasse в BMW також зазначив, що обидві версії — електрична та з ДВЗ — матимуть однаковий дизайн і цифрові функції. Проте новий M3 — це не лише про прискорення до 100 км/год.

Навпаки, акцент зроблено на динаміці водіння — саме тут на сцену виходить система Heart of Joy. Хоч назва і звучить як черговий маркетинговий слоган, насправді це інтелектуальний блок управління, який координує роботу силової установки, гальм, кермування та системи рекуперації. Звучить буденно, але головне — ця система обробляє дані у десять разів швидше, ніж попередні аналоги.

Це означає одне: новий M3 обіцяє не лише бути швидким, а й надзвичайно точним та емоційним у керуванні — незалежно від типу двигуна.

Це обіцяє подарувати “абсолютно новий рівень швидкості та точності”, а також створити ще тісніший зв’язок між усіма ключовими компонентами авто. Взаємодія силової установки, гальм та системи рекуперації настільки відточена, що в більшості випадків водієві навіть не доведеться натискати на гальма. Це, у свою чергу, дозволить підвищити загальну ефективність на цілих 25%.

Повертаючись до інтерв’ю, доктор Райхельт додав: “Ви зможете входити в поворот під певним кутом і більше не потребуватимете жодних коригувань у середині віражу.” Звучить вражаюче, хоча для прихильників «чистого» водіння це може бути як благословення, так і виклик — усе залежить від того, що саме ви цінуєте у керуванні.

👁 50
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності