Pacchetto Titano — спортивний твік легендарного Diablo (фото)
— 12.08.2025Новий Pacchetto Titano робить легендарний Diablo ще легшим, швидшим і гострішим у керуванні.
Прибуток групи Volkswagen після оподаткування різко впав на 40,6 відсотка до 2,18 мільярда євро у першому кварталі 2025 року. На перший погляд можна було б припустити, що це різке падіння було пов’язане з падінням продажів. Але це не так. Поставки насправді зросли на 1,4 відсотка до 2,13 мільйона одиниць. То що ж відбувається? За іронією долі, зростаючий попит на електромобілі негативно впливає на прибуток компанії.
Продажі електромобілів у Європі у першому кварталі 2025 року зросли більш ніж удвічі (+113 відсотків) та підскочили на 51 відсоток у Сполучених Штатах. Кожен десятий автомобіль, поставлений Групою по всьому світу до березня, був електричним. Крім того, портфель замовлень на електромобілі в Західній Європі протягом перших трьох місяців зріс на 64 відсотки. Зараз електромобілі становлять понад 20 відсотків усіх замовлень у Західній Європі. На всьому континенті VW є лідером в сегменті електромобілів, маючи частку 26 відсотків. Але цей зсув у бік електромобілів з низькою маржою призвів до зниження операційної маржі з 6 відсотків до лише 3,7 відсотка.
Арно Антліц, фінансовий директор та операційний директор Volkswagen Group, визнав, що сильні показники компанії в галузі електромобілів свідчать про сувору реальність: електромобілі все ще значно менш прибуткові, ніж еквівалентні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Він визнав, що автовиробник повинен наполегливо працювати над скороченням виробничих витрат та збільшенням рентабельності моделей з нульовим рівнем викидів.
«Цей ринковий успіх наших електромобілів створює тиск на наш результат. Операційна маржа близько чотирьох відсотків чітко показує, що попереду ще значний обсяг роботи. З огляду на поточну нестабільну світову економічну ситуацію, ще важливіше зосередитися на важелях, які ми контролюємо. Це означає доповнення нашого чудового асортименту продукції конкурентоспроможною вартістю – щоб ми могли забезпечити успіх також на швидкозмінних світових ринках».
Ще у 2023 році Антліц прогнозував, що паритет рентабельності між двигунами з внутрішнім згорянням та електромобілями може бути досягнутий вже у 2025 році. Новою метою зараз є 2026 рік, коли очікується запуск суперміні ID.2 та кросовера, який зрівняється з прибутковістю T-Cross. Окрім цих двох моделей VW, Cupra та Skoda випустять власні версії, всі орієнтовані на сегмент €25 000. Дешевший ID.1 також готовий до появи у 2027 році за ціною €20 000.
Якщо вам цікаво, які електромобілі VW Group були найпопулярнішими у першому кварталі 2025 року, ось топ-10:
Варто зазначити, що прибутковість електромобілів — не єдиний фактор, що впливає на фінансове здоров’я Групи. Volkswagen продовжує покривати витрати, пов’язані з поточними судовими процесами щодо «Дизельгейту» та витратами, пов’язаними зі все більш суворими нормами викидів CO₂ у Європейському Союзі.