Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Гібрид Mazda CX-50 призначений для любителів економії

Гібридний силовий агрегат трохи незграбний, але він не заважає іншому чудово керованому автомобілю Mazda.

Mazda CX-50 Hybrid 2025 року нагадує мені, що я радше любитель водіння, ніж автомобіля. Можливо, це були роки у старшій школі, які я провів у фургонах Chevy Express, доставляючи медичне обладнання для місцевої аптеки, але будь-який автомобіль може бути жахливим, якщо добре постаратися.

Як відданий євангеліст філософії «повільний автомобіль — швидкий», CX-50 Hybrid відповідає цим вимогам. Він добре керується, має точне та чуйне кермо, якого ви очікуєте від бренду, а також збалансоване шасі. Однак гібридна конфігурація заважає повністю насолоджуватися керуванням.

Гібридна система від Toyota , і вона виконує обіцяне: кращу економію палива, навіть якщо мій тиждень їзди містом з частими зупинками не повертає заявленої витрати палива на галон. Mazda обіцяє 39 миль на галон у місті, 37 на шосе та 38 у змішаному циклі, як зазначено на етикетці, а менш захоплені водії повинні досягти показників, ближчих до цих.

2,5-літровий чотирициліндровий двигун та електродвигун разом видають 219 кінських сил і 163 фунт-фути крутного моменту, що не так вже й багато. Перехід від електродвигуна до двигуна внутрішнього згоряння помітно незграбний під час рушання в режимі електромобіля. А постійне гудіння означає, що неможливо приховати той факт, що гібрид CX-50 не має звичайної зубчастої коробки передач.

Але Mazda компенсує ці проблеми деінде. Навіть маючи лише 219 к.с., CX-50 Hybrid не здається дратівливо повільним завдяки чіткому налаштуванню шасі, яке дозволяє максимально використати всю доступну потужність, навіть просто їздячи містом. Підвіска жорстка, але не надто жорстка чи незручна, що додає задоволення від інакше простого сімейного кросовера. Навіть саме кермо чудове; тонкий обід не втомлює мої маленькі руки, хоча кермо трохи важке.

Тестований тут CX-50 Hybrid Premium Plus коштує 42 065 доларів і постачається з вражаючим списком стандартного обладнання, таким як аудіосистема Bose з 12 динаміками, панорамний люк, склоочисники з датчиками дощу, підігрів передніх сидінь та набір функцій безпеки. Пакет Premium Plus додає 19-дюймові колеса, вентильовані передні сидіння, чорні декоративні вставки, електрично складані бічні дзеркала та дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням.

Mazda не стала наповнювати салон екранами чи іншими технічними трюками, що може бути недоліком для деяких, враховуючи те, що пропонують інші кросовери. Тим не менш, CX-50 зберігає орієнтований на водія дизайн без надмірностей, які заважають виконувати завдання — керувати автомобілем. Це приємний відхід від нової норми.

Mazda компенсує брак програмного забезпечення гарно обладнаним салоном зі шкірою на приладовій панелі та чистим, сучасним дизайном в усьому інтер’єрі. У салоні червоні сидіння, червоні підлокітники та червона акцентна прострочка допомагають зробити простір ще більш виразним.

Інформаційно-розважальна система Mazda — це проста справа, з простим інтерфейсом користувача та невеликою кількістю опцій налаштування. Навігація нею незграбна, але вона має бездротовий Apple CarPlay, який підключається щоразу без проблем. Мені подобається поворотний диск та елементи керування інформаційно-розважальною системою Mazda на центральній консолі. Вона інтуїтивно зрозуміла, а відсутність нескінченне прокручування дозволяє легко розвивати м’язову пам’ять.

Кнопки швидкого запуску навколо циферблата також неймовірно спрощують доступ до найважливіших функцій CarPlay, таких як навігація та медіа, без необхідності відривати погляд від дороги.

Навіть якщо ви хочете скористатися пальцями, дотягнувшись до екрана, ви хоча б наблизитеся до лобового скла. Це краще, ніж щоразу дивитися на приладову панель, щоб побачити карту. Вам все одно доведеться відводити погляд від дороги, щоб торкатися екрана, але ваші очі не відволікаються далеко.

Гібрид Mazda CX-50 Hybrid має лише найнеобхідніше, пропонуючи те, що хоче більшість покупців, і позбавлений надмірностей, які ставлять технології на перше місце, ніж задоволення від керування. Прагнення Mazda до кращої економії палива приємне для тих, хто дбає про ці речі, але незграбний гібридний силовий агрегат заважає CX-50 реалізувати найкращі якості.

👁 1774
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності