
5 електричних пікапів, про які вам потрібно знати
— 03.05.2025 / 7:002025 рік – рік електропікапів. Ось на які варто звернути увагу
Форд F-150 Блискавка
Перехід Ford F-150 на електричний автомобіль – це ВЕЛИКА подія, не в останню чергу тому, що звичайна версія була найпопулярнішим автомобілем (не лише вантажівкою) у Північній Америці протягом 40 років поспіль. З моменту представлення Lightning, який запозичив свою назву у високопродуктивних бензинових F-150 минулого, у травні 2021 року, десятки тисяч американців зарезервували собі один.
Ви маєте потужність до 572 кінських сил, крутний момент 775 фунтів на фут і заявлений запас ходу 320 миль. Він має масивний передній багажник і так звану двонаправлену подачу енергії, що означає, що Lightning може живити ваші інструменти або навіть весь будинок протягом кількох днів, якщо потрібно. Максимальне корисне навантаження становить 900 кг, і він може буксирувати 4,5 тонни, а ціни починаються приблизно від 60 тисяч доларів.
Рівіан R1T
Повністю електричний пікап від американського стартапу… ви ж знаєте, до чого це все веде. Правда? Але ви ж не знаєте, бо цей пікап розроблений американським стартапом під назвою Rivian. І він почав серійне виробництво задовго до того, як з’явився інший пікап від тієї ж компанії.
Наразі доступні три версії: базова комплектація з двома двигунами (526 к.с., крутний момент 610 фунт-футів), потужна комплектація з двома двигунами (656 к.с., 829 фунт-футів) або чотиримоторна (824 к.с., 908 фунт-футів). Покупці також можуть вибрати один з трьох розмірів акумулятора – 105 кВт-год (стандартний), 135 кВт-год (великий) та 180 кВт-год (максимум) – причому варіанти з двома двигунами забезпечують запас ходу до 410 миль, а чотиримоторна – 328 миль.
Багажного простору також не бракує: 330 літрів у капоті, 350 літрів у «тунелі трансмісії» та 200-літровий герметичний контейнер під підлогою заднього кузова. Ціни починаються від 69 900 доларів.
Кібертрак Tesla
Як жодна вантажівка – навіть жоден транспортний засіб – який ви коли-небудь бачили раніше. Широко розрекламований Tesla Cybertruck був анонсований у 2019 році, а його виробництво мало розпочатися наприкінці 2021 року – при цьому, як повідомляється, Tesla має сотні тисяч попередніх замовлень – але це сталося, коли його перенесли на 2022 рік. Потім Ілон оголосив, що його переносять на 2023 рік … коли Top Gear нарешті отримав можливість випробувати один з них на дорогах Лос-Анджелеса.
І це практично зупинило місто, як ви можете дізнатися, натиснувши на ці сині слова . Поставки клієнтам вже давно розпочалися, і поки ми все ще чекаємо на обіцяну версію з одним двигуном та заднім приводом вартістю 40 000 доларів (очікується у 2025 році та коштуватиме, е-е, 60 990 доларів), варіанти з двома двигунами та повним приводом вартістю 79 990 доларів (600 к.с./запас ходу 340 миль/розгін від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди) та трьома двигунами та повним приводом вартістю 99 990 доларів (845 к.с./запас ходу 320 миль/розгін від 0 до 100 км/год за 2,6 секунди) – як ми їхали, клиноподібна форма, кузов з нержавіючої сталі та все таке – вже почали постачатися.
Hummer EV
Hummer EV не для ремісників, насправді ні. Тільки погляньте на нього. Хочете знати цифри? Його довжина — вісімнадцять футів, висота — шість з половиною футів, ширина — понад сім футів, а вага — понад чотири тонни. Іншими словами, «морський котик» серед пікапів.
Оскільки моделі First Edition розпродані, покупці наразі мають вибір між двома версіями: EV2X з двома двигунами потужністю 562 к.с./7 400 фунт-футів та запасом ходу до 311 миль, та EV3X з трьома двигунами, потужністю 983 к.с./11 500 фунт-футів та запасом ходу до 381 милі. Ціни починаються від 98 845 та 106 945 доларів відповідно.
Звісно, ми зобов’язані згадати функцію CrabWalk, яка спрямовує передні та задні колеса на кут до 10° в одному напрямку, щоб ви могли зигзагоподібно рухатися по діагоналі дорогою. Круто, просто, можливо, не дуже корисно в реальному світі…
Chevrolet Silverado EV
Так само, як ніч змінює день, пікап Chevrolet змінює пікап Ford. І не думайте, що це просто перероблений Silverado з двигуном внутрішнього згоряння: він побудований з нуля на тій самій електричній платформі, що й Hummer EV.
Але він виглядає більш, е-е, традиційно, ніж Hummer. Доступні три версії: WT (Work Truck, від 57 095 доларів), LT (75 195 доларів) і повноцінна RST (89 395 доларів). Під капотом він отримує подвійний двигун для повного приводу, потужністю від 510 до 760 кінських сил і крутним моментом від 580 до 785 фунт-футів. Запас ходу становить від 390 до 492 миль, з підтримкою швидкої зарядки до 300 кВт.
Мабуть, найрозумніша річ у ньому — це кузов. Хоча стандартна його довжина становить 178 см, якщо відкрити середній борт (який відділяє салон від кузова), то вийде 2,7 м, а зі складеним заднім бортом і встановленим обмежувачем вантажу — 3 метри 35 см.