Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Citroën C5 X зникає – Європа так і не прийняла його

Вони більше не трималися, і трималися вже давно. Citroën вирішив призупинити продажі своєї топової моделі. Citroën C5 X вичерпав терпіння французького виробника, побачивши, наскільки він не цікавий для клієнтів. Тягар, для якого у них вже є заміна.

Він ніколи не ладнав з клієнтами достатньо добре, щоб залишитися на ринку. Експерименти часто зазнають невдачі, і очевидно, що не всі китайські автомобілі, розроблені спеціально для азійських клієнтів, як правило, є успішними. DS 9 був гарним прикладом цього ; Бренд привіз його до Європи як флагман, щоб протистояти німцям, і зрештою це закінчилося катастрофою.

Історія повторилася з Citroën C5 X. З минулого літа ми знали, що він приречений і засуджений до зникнення, і хоча невідомо, коли саме в календарі було позначено цю дату, було зрозуміло, що це триватиме недовго. Бренд із двома шевронами розіграв свою карту, чекаючи на презентацію другого покоління C5 Aircross, щоб мати гідну заміну.

Citroën C5 X прощається набагато раніше, ніж зазвичай

Таким чином, лише за чотири роки свого існування C5 X вже попрощався з європейським ринком, і на складі залишилося лише кілька одиниць, яких також буде небагато. Смерть C5 X була, м’яко кажучи, болісною, згідно з даними продажів, наданими спеціалізованою консалтинговою компанією JATO Dynamics, оскільки у 2023 році було продано 11 881 одиниць порівняно з 4 296 у 2024 році. Це дуже мало порівняно з понад 90 000 моделей 3-ї серії, поставлених протягом минулого року, хоча це стосується і Touring.

Генеральний директор Citroën Тьєррі Коскас визнав, що C5 X став проблемою в Європі, тоді як у китайського гіганта він мав величезний успіх. Там ця модель має більш солідну присутність. Французький дизайнер зазначив у своїй заяві, що «Як тільки ви потрапляєте в сегмент D, ви конкуруєте з преміальними брендами. Там вони домінують на ринку. Показники продажів звичайних брендів у сегменті D скромні».

Citroën рідко не досягає своїх прогнозів продажів, але його низькі показники продажів чітко свідчать про протилежне. Коли його було запущено, очікування від французького бренду були більш ніж високими, оскільки він продавався з аргументом «найкращого з трьох світів»: седани з певним спортивнішим виглядом, практичність сімейних автомобілів та більший дорожній просвіт, типовий для позашляховиків, але без їхньої наявності. І все ж, його перебування на європейському континенті було більш ніж швидкоплинним.

👁 2083
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності