Superb Combi – пікап для велоспорту(відео)
— 21.06.2025Студенти Skoda Academy створили унікальний пікап L&K 130 на базі Superb Combi. Концепт презентують на Тур де Франс 2025.
Авто новини в Україні – autonews.net.ua
У John Cooper Works 2025 року з жорстким дахом та кабріолетом замінили восьме передавальне число, що дозволило досягти крутного моменту 52 фунт-фути та покращити витрату пального.
Ще в жовтні ми мали змогу добре роздивитися жорсткий дах Mini Cooper John Cooper Works 2025 року та кабріолет, але могли лише гадати, як новий автомобіль, приблизно однакових розмірів та ваги, почуватиметься на дорозі. Цей дует отримав новий силовий агрегат, який жертвує 7 кінськими силами та восьмим (традиційним автоматичним) передавальним числом заради додаткових 52 фунт-футів крутного моменту та потенційно швидшеї коробки передач з подвійним зчепленням. Що ж, наше очікування здебільшого закінчилося. Ми трохи підстрахувалися, бо наш досвід водіння обмежувався переважно рівними та нескладними, добре патрульованими та завантаженими дорогами навколо Савани, штат Джорджія. Тим не менш, результати багатообіцяючі.
Нова коробка передач з подвійним зчепленням, нещодавно впроваджена у всіх Mini Cooper, особливо чудово виглядає в моделях JCW, де вона отримує програмування Sport DCT. Це включає очікувані регульовані графіки перемикання передач для різних режимів (найшвидший та найагресивніший у режимі Go-Kart, найповільніший та найбільш схильний до затримок у режимі Green, і десь посередині для Core та інших). Вона також використовує базу даних навігаційних карт автомобіля, щоб отримати уявлення про те, що чекає на дорогу попереду. Наближення крутого повороту або крутого підйому може призвести до превентивного перемикання на нижчу передачу, щоб переконатися, що вибрано правильну передачу.
Враховуючи суттєво різну внутрішню передачу, загальне передавальне відношення між шатунним валом і плямами контакту шин виявляється надзвичайно близьким: спортивна DCT на 3-5 відсотків вища загалом на перших трьох передачах (які допомагають розганятися до 60 миль/год), далі стає вищою, а сьома виходить трохи коротшою за стару восьму.
Ви ніколи не сумуватимете за тими 7 конями, які збилися з дистанції, і весь цей додатковий крутний момент без проблем використовує вищу передачу, щоб забезпечити захоплююче відчуття та гучне прискорення — попри цифри, які з нашої дедалі більш електрифікованої точки зору не є великою проблемою. Важливо зазначити, що кожен, хто вагається щодо збільшення ціни на Cooper S у 6000–6500 доларів і проведе тест-драйв обох автомобілів, миттєво відчує різницю в продуктивності. Ми отримали кабріолет, який різко розганявся під час перемикання на вищу передачу на гладкому новому асфальті під час проїзду на зелене світло в режимі Boost. Ми будемо раді задокументувати різницю в продуктивності з Boost і без нього, який, за твердженням Mini, дозволяє достатньо додаткового тиску турбонаддуву, щоб додати на 10 відсотків більше потужності (251 к.с.?) протягом 10 секунд, але на відміну від більшості виробників з такими функціями, Mini не називає жодної цифри. Ми з нетерпінням чекаємо на перевірку його розрахунків.
Весь цей додатковий крутний момент, безумовно, дозволив встановити трохи вищу передачу коробки передач, що, у свою чергу, допомогло збільшити витрату палива на 1 милю на галон у місті та змішаному циклі, а також на 2 милі на галон на трасі. Ніхто не купує ці крихітні спортивні автомобілі саме через їхню економію палива, але більше — це завжди краще.
Як і завжди, пакет John Cooper Works не призначений для людей з тендітними нирками чи розхитаними зубними протезами. Досить проїхати лише близько 15 метрів, щоб помітити жорсткіше налаштування підвіски, яке не регулюється електронікою. Коефіцієнт демпфування кожного повороту самостійно регулюється залежно від частоти вхідних сигналів, залишаючись м’якшим для високочастотних ефектів — текстури дороги, деренчання, невеликих коливань — і підвищуючи жорсткість для окремих низькочастотних ефектів. Наприклад, коли ви натискаєте на гальма або входите в поворот. Підвищення жорсткості для цих ефектів покращує динамічне керування.
Жорсткість шасі кабріолета вражає, майже не допускаючи помітного тремтіння капота чи керма; проте відкритий автомобіль здається трохи м’якшим, ніж із жорстким дахом. Це, плюс заявлені 132 фунти додаткової ваги, обов’язково додадуть кілька десятих на нашій трасі у формі вісімки, але люди не купуватимуть кабріолет JCW для автокросу. Вони купуватимуть його, тому що це велике задоволення – їхати звивистою дорогою каньйону, витрачаючи якомога більше хвилин на лічильнику Always Open з опущеним верхом.