Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Колекційна естетика: які вживані спорткари стануть новою класикою

Придбати чудовий автомобіль І ЗАРОБИТИ трохи грошей? Це можливо — ми детально розглянемо найкращі варіанти.

Ніколи не купуйте автомобіль у надії заробити на ньому гроші. Головне — купувати те, що вам подобається, і якщо його вартість зростає, щоб компенсувати експлуатаційні витрати, то це просто бонус.
Вартість більшості класичних автомобілів різко зросла за останні кілька років, але є й такі, які ринок або проігнорував, або мають потенціал для значного зростання. Якщо ви хочете приєднатися до нас у спогляданні кришталевої кулі, розкажіть нам, що б ви додали до списку – ми впевнені, що є ще більше класичних автомобілів, які заслуговують на більшу увагу.

Альфа Ромео 75 (1987-1989)

75-та була останньою Alfa Romeo, розробленою до того, як Fiat прийняв цей бренд і кастрував його. Модель Verde V6 підняла рівень продуктивності на щабель вище завдяки 3,0-літровому двигуну, який звучав краще, ніж у Паваротті. Вона була швидкою і пропонувала майже ідеальний розподіл ваги завдяки коробці передач. Хороші моделі стає все важче знайти.

Ауді ТТ (mk1, 1998-2006)

Навіть не ентузіасти тяжіють до оригінального Audi TT. Доступніші варіанти не мали великої потужності, але їм це було й не потрібно. Це був той тип автомобіля, який Audi могла привертати увагу лише зовнішнім виглядом, особливо з додатковою (і зараз рідкісною) шкіряною оббивкою у формі бейсбольної рукавички.

Мазда RX-8 (2003-2012)

Mazda RX-8 – це той тип купе, який ентузіасти жадають побачити новим і продають, щойно з’являється ще новіша модель. Однак Mazda кинула палицю в глухий кут, оголосивши, що ще у 2012 році навіть не розпочала розробку свого наступного купе з роторним двигуном під маркою RX. Керівники визнають, що може пройти кілька років, перш ніж ми побачимо RX-9, і є велика ймовірність, що він з’явиться з передовими системами допомоги водієві та певною формою електрифікації. RX-8 не має ні того, ні іншого, тому це останній представник свого покоління.

БМВ М3 Е46 (2000-2006)

Це гарантований цикл. M3 знімають з виробництва, ціни падають до такої міри, що автомобілі стають обшарпаними, бо вони нічого не варті, всі розуміють, що хороших машин залишилося мало, ціни зростають.

Родстер BMW Z3M (1998-2002)

Хоча звичайний Z3 дещо розчарував, на той час, як BMW випустила версію M, все стало набагато привабливішим. Підвіску було перероблено, у носову частину встановили 3,2-літровий рядний шестициліндровий двигун E36 M3, а кузов виглядав набагато цілеспрямованішим. Низькі обсяги виробництва гарантували, що цей автомобіль вже на підйомі.

Honda/Acura Integra Type R (1996-2000)

Багато хто вважає DC2 Integra Type R найкращим автомобілем з переднім приводом з усіх коли-небудь створених. Оснащений 1,8-літровим двигуном VTEC, який розганяється майже до 9000 об/хв, Integra важив лише 1080 кг завдяки суворій дієті. Хороших автомобілів залишилося небагато, оскільки більшість зазнали пошкоджень та/або модифікацій, але є чудові екземпляри, які чекають на своє місце…

Порше 968 (1992-1995)

Хоча найнижча оцінка 968-го може бути не такою низькою, як у деяких його конкурентів, схоже, що він її досяг, і ціни починають поступово зростати. Однак у певний момент темпи зростання, ймовірно, зростуть, тому ми радимо вам випередити конкурентів. Club Sport — очевидний вибір, але будь-який неушкоджений 968 вартий уваги.

Мерседес-Бенц SLK32 AMG (2001-2004)

Mercedes випустив понад 300 000 екземплярів оригінального SLK, але лише кілька екземплярів моделі AMG з наддувом V6 потужністю 354 к.с. Модель Halo стане варіацією на цю тему, яка стане популярною.

Шевроле Корвет (C5, 1996-2004)

Кожен Chevrolet Corvette проходить етап, коли він стає спортивним автомобілем для тих, хто не може собі його дозволити. Саме в такому стані зараз знаходиться Vette покоління C5. Це гарна новина для ентузіастів з обмеженим бюджетом, оскільки C5 поєднує в собі продуктивність з повсякденною керованістю та дивовижною кількістю технологій. Примітно, що він пропонувався з проекційним дисплеєм та регульованою допомогою керма. Ціни можуть впасти ще більше в найближчі роки, але рано чи пізно C5 принесе великі гроші на відомих аукціонах.

👁 168
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності