Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Zeekr – це електромобіль, який ви дійсно хочете

Високопродуктивний фіолетовий універсал від Zeekr – це електромобіль, який ви дійсно хочете.

Життя заводить у цікаві місця. Якби ви сказали мені на початку моєї кар’єри в автомобільній промисловості, що одного разу найцікавішим автомобілем, який я протестую, буде фіолетовий високопродуктивний повністю електричний універсал з Китаю, я б запитав вас, чи їдете ви на чомусь, і чи можу я теж щось із цього спробувати.

Але це не якась погана подорож; це справжній автомобіль, який незабаром вирушить до Європи. Це Zeekr 007 GT , і, схоже, він відповідає всім вимогам автолюбителя.

Тож чи зможе він конкурувати з найкращими моделями Audi, BMW та інших? Після короткого тестування одного з них у Китаї, я думаю, що якщо люди захочуть дати цьому електромобілю шанс, вони будуть більш ніж приємно здивовані.

Що таке Zeekr 007 GT?

Перш ніж ми заглибимося в історію агента 007, можливо, варто освіжити знання про Zeekr для нашої переважно американської аудиторії.

Zeekr є членом розгалуженої родини брендів Geely Group, що робить його двоюрідним братом Volvo, Polestar, Lotus, самого Geely та інших. З цих брендів він, можливо, найближче пов’язаний з Polestar як свого роду висококласний, орієнтований на продуктивність бренд електромобілів (хоча тепер він також включає гібридний автомобіль із підзарядкою). Він також досить сильно відрізняється від Polestar : менше мінімалізму, більше спалаху, більше кнопок та зовсім інша конфігурація програмного забезпечення. Поїдьте одне за одним, і ви ніколи не здогадаєтеся, що ці два бренди пов’язані між собою.

Zeekr позиціонується як своєрідний конкурент BMW та Audi, і він є частиною інтегрованого підрозділу , до якого також входить бренд Lynk & Co , який, своєю чергою, розташовується одразу під ним, хоча й з більшою кількістю гібридів, а також електромобілів.

Збентежено? Звичайно. Але це ще один доказ того, що Geely Group має великі плани щодо решти світу, навіть якщо її портфоліо автомобільних брендів, ймовірно, колись потребуватиме певної оптимізації.

Однак, коли ми були в Китаї на Шанхайському автосалоні, стало очевидно, що компанія має великі плани як для Zeekr, так і для Lynk & Co. Європа саме там починає активно працювати. Тут навряд чи можна назвати це марним кроком; усі моделі Zeekr розробляються та створюються в Гетеборзі, Швеція.

З усіх них, я б сказав, що 007 GT — це найпряміший постріл уперед. Ця штука схожа на щось, що зробили б BMW, Audi або, можливо, Jaguar 2010-х років, тільки з нотками високотехнологічного китайського електромобіля. Це щось на зразок 3-ї серії або Tesla Model 3, який постачається як чотиридверний седан, універсал GT, який ви бачите тут; він також тісно пов’язаний з кросовером Zeekr 7X, якому європейський кореспондент Андрій Неделеа нещодавно дав високу оцінку. (На європейських ринках цей універсал буде називатися Zeekr 7 GT.)

Але, як скаже вам будь-який автолюбитель, те, що добре працює як кросовер, ще краще працює як універсал . І 007 GT/7 GT постачається з ще більш високотехнологічною конфігурацією, ніж європейські конкуренти, на яких він орієнтований.

Zeekr 007 GT: Технічні характеристики
Zeekr 007 GT базується на одному з багатьох варіантів платформи Geely Sustainable Electric Architecture (SEA), яка в цілому охоплює все: від компактних кросоверів до мінівенів. У цьому варіанті він має 800-вольтову електричну архітектуру , новий золотий акумулятор Geely та пікову швидкість швидкої зарядки постійним струмом 500 кіловат. Це означає, що він може додати заявлений запас ходу до 500 км (311 миль) лише за 15 хвилин.

Звичайно, найновіші електромобілі Audi та майбутній BMW Neue Klasse також заряджаються на 800 вольт. Але для цих брендів це передова розробка; Zeekr вже деякий час цим займається, і в них є кілька моделей з такою потужністю. І так чи інакше, 007 GT має стати одним із найшвидше заряджаються електромобілів, які можна знайти за межами Китаю.

Що стосується розмірів, то з довжиною 4864 мм (15,9 футів), шириною 1900 мм (6,2 фута) та висотою 1460 мм (4,8 фута), він знаходиться в тому ж класі, що й вищезгадані 3-ї серії та Model 3 — лише трохи більший.

Ви можете мати акумулятор ємністю 75 кіловат-годин, якого вистачає на 650 км (400 миль), або потужний акумулятор ємністю 100 кВт⋅год, який забезпечує запас ходу 825 км (513 миль). Усі дані розраховані на основі більш оптимістичного китайського циклу руху CLTC, тому в Європі ви не побачите таких хороших показників запасу ходу. Але цей Zeekr все одно має пропонувати досить вражаючий запас ходу.

На додачу до всього, 007 GT виразно швидкий. Розгін від нуля до 100 км/год (60 миль/год) відбувається всього за 2,95 секунди, за словами Zeekr, і в короткому реальному тесті у мене не було жодних підстав сумніватися в цій цифрі.

Zeekr 007 GT: Всередині та зовні
Коли ми з Кевіном Вільямсом з InsideEVs завітали до дилерського центру Zeekr перед Шанхайським автосалоном, саме 007 GT справді привернув мою увагу. Менші універсали (або «шутинг-брейк», як їх іноді називають) так важко знайти в США, і навіть у Європі їх все частіше витісняють кросовери.

Але відсутність роздутого кросовера робить цей варіант справді гарним та вражаючим. Він трохи нагадує мені те, що колись робив Jaguar зі своїми автомобілями, хоча й з більш обтічним, майже космічним виглядом. Він також не такий мінімалістичний, як Tesla чи Polestar, оскільки не кожен покупець електромобіля цього хоче.

Це поширюється і на інтер’єр. Тут є кілька кнопок та фізичних перемикачів, що було приємним доповненням після того, як у Китаї було так багато електромобілів із насиченими екранами. (Навіть вентиляційні отвори там важко знайти.)

Як і більшість представників нового класу преміальних електромобілів Китаю, 007 GT має м’які на дотик матеріали по всьому салону та приладову панель, яка плавно переходить у матеріал на дверях. Дисплей, звернений до водія, високоякісний, програмне забезпечення швидке та чуйне, і, як і багато автомобілів Zeekr, він стандартно оснащений лідаром для передової системи автоматизованого водіння на базі Nvidia.

Меню інформаційно-розважальної системи нашого тестового автомобіля було китайською мовою, тому я мав надзвичайно обмежені можливості для тестування налаштувань програмного забезпечення. Але воно здавалося на рівні з багатьма автомобілями, які я там випробував: швидким, чуйним та насиченим 3D-графікою, яка включає візуалізацію самого автомобіля, де одним дотиком можна відкрити двері або багажник. Камери заднього виду були надзвичайно високої роздільної здатності, а голосове керування також здавалося бездоганним.

У двомоторному варіанті, як ми їздили в Китаї, 007 GT видає 637 кінських сил. Прорив на зелене світло у лівий поворот трохи здивував мене, як мені вдалося майже вибити задню частину. Більшість електромобілів швидкі, але ця штука — справжній ажіотажник — BMW та Audi краще б звернули на неї увагу.

Як і багато китайських електромобілів, якість їзди радше на боці м’якої комфортності, ніж героїчності на бездоріжжі. Це не означає, що 007 GT погано керується; кермо було чуйним і чітким. Але наш тестовий автомобіль був налаштований на ринок, де люди проводять значну частину дня в заторах, і цей Zeekr відображає ці потреби.

Ще одна річ, яку я помітив: навіть на найвищому рівні рекуперативне гальмування та керування однією педаллю цього автомобіля були далеко не такими ж плавними, як у західних опціях. Чи зможе це бути доступним для західної аудиторії, яка звикла до такого досвіду, ще належить з’ясувати. Але висновок такий: це комфортний, швидкий, переконливо преміальний електромобіль з технологіями, які часто перевершують найкращі західні моделі.

Zeekr 007 GT: Попередній вердикт
Ми з Кевіном розійшлися, купивши 007 GT, думаючи, що це саме той автомобіль, який ми хотіли б купити собі. Нам обом подобається розмір 3-ї серії/Моделі 3 для автомобілів, орієнтованих на продуктивність — знаю, який шок для двох автомобільних журналістів! Тож Zeekr видався чудовим варіантом для покупця, який хоче щось висококласне, швидке та комфортне, з певним ступенем практичності універсала. А завдяки чудовому запасу ходу та швидкій зарядці, це чудовий варіант електромобіля для будь-яких потреб.

У Китаї ціна 007 GT коливається від 27 610 до 35 780 доларів США, що фактично дешевше, ніж у Model 3 на цьому ринку. Навіть представники Zeekr визнають, що він коштував би дорожче, якби продавався деінде. Ціни в Європі ще не оприлюднені.

Старіший Zeekr 001 коштує в Німеччині 59 900 євро, або 62 400 доларів. Новий кросовер 7X трохи дешевший – 52 990 євро (55 650 доларів США) за базову модель або 55 990 євро (58 800 доларів США) за версію з батареєю тривалого запасу ходу. Виходячи з усього цього, ми очікуємо, що перейменований 7 GT потрапить у ціновий діапазон, подібний до BMW.

Чи справді ця штука може завоювати покупців у Європі, де лояльність до бренду може бути досить високою? Я думаю, що якщо Zeekr підкреслить сильні сторони цього автомобіля як електромобіля — запас ходу, швидку зарядку тощо — тоді це може зробити цей бренд популярним. Інший преміальний конкурент, Nio, переживає там нелегкі часи, оскільки клієнти натомість переходять на більш доступні китайські варіанти. І Zeekr, і Lynk & Co більше орієнтуються на гібридні автомобілі з підзарядкою, оскільки продажі електромобілів у Європі виявляються нерівномірними.

Але я думаю, що якщо люди готові спробувати 007 GT та сам Zeekr, їм сподобається те, що вони побачать. І ніщо не змінює того факту, що технології та продуктивність цього автомобіля справді першокласні. Так чи інакше, ця ситуація повернеться до європейських автовиробників, якщо вони не поспішать наздогнати.

👁 2477
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності