Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Доповнені або «підроблені» шуми двигуна в електромобілях.

Кілька виробників автомобілів намагалися впровадити доповнені звуки автомобілів в електромобілі, але нікому це не вдалося.

Це гаряча тема вже кілька років, і хоча технологія та її впровадження, безумовно, прогресували, але всі ще задаються питанням про роль, яку відіграють доповнені або «підроблені» шуми двигуна в електромобілях.

Для початку, чудовий Hyundai Ioniq 5 N продемонстрував, наскільки корисним може бути звуковий зв’язок про передачу та швидкість автомобіля в інакше безшумному електромобілі. Більшості з нас потрібен цей додатковий рівень зворотного зв’язку під час керування (особливо якщо ви їдете енергійно), щоб допомогти обробити те, що робить автомобіль – чи то уповільнення, чи прискорення в режимі реального часу.

Ioniq 5 N робить це ефективно, хоча йому не вистачає наміру імітувати розгін i30 N до 8000 об/хв. Дійсно, хоча імітація звуків двигуна та перемикання передач, безумовно, може підвищити залученість водія, я ще не зустрічав електромобіля (або акустичної системи електромобіля, якщо на те пішло), який би переконливо імітував двигун внутрішнього згоряння.

Нещодавно ми дізналися про систему HypersonX від BMW, яка з’явиться на майбутніх моделях Neue Klasse. Однак, «унікальний звуковий ландшафт», як його називає BMW, не намагатиметься відтворити шуми двигуна внутрішнього згоряння. Він піде іншим шляхом з «тонами природи» та «структурами зі світу мистецтва та науки», що б це не означало.

BMW справді стверджує, що HypersonX «втілюватиме задоволення від водіння, яким славиться BMW», але я розумію, чому вони не намагаються відтворити яскравий рядний шестициліндровий двигун за допомогою комплекту динаміків. По-перше, пуристи будуть чекати, щоб розкритикувати будь-яку спробу BMW, а по-друге, я просто не бачу, як розвиток звуку просуватиметься через пару років, щоб це стало можливим.

А ще є велика компанія – Ferrari. Фірма, яка стоїть за одними з найкраще звучащих двигунів в автомобільній промисловості, цього тижня подала патент на «аудіофайли» для свого першого електромобіля, вихід якого очікується пізніше цього року. Ferrari справді благородно вказує на додатковий рівень залучення водія, який забезпечується шумом двигуна, але вихід за рамки цього, щоб якимось чином відтворити «історичні» звуки двигуна та вихлопу Ferrari, буде водночас захопливим і тривожним. Якщо Ferrari, країна, яка подарувала нам Бочеллі та Паваротті, зазнає невдачі, то на що сподіваються інші? Якщо аудіопартнеру Ferrari, Bang and Olufsen, офіційно доручили покращити звук нового електромобіля, то на нього чекає досить складне завдання.

👁 60

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності