Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Audi представила A6 e-hybrid quattro

Підзаряджувальний гібрид Audi A6 все ще пропонуватиметься як седан або більш практичний універсал Avant.

Кілька тижнів тому було представлено Audi A6 шостого покоління, додавши бензиновий та дизельний двигуни до моделі A6 e-tron, випущеної минулого року, а тепер настала черга гібридної версії з підзарядкою, яка приєднається до лінійки у вигляді e-hybrid quattro.

Доступний у кузовах седан та універсал Avant, гібридний A6 з підзарядкою від мережі може забезпечити вражаючі 65 миль пробігу виключно на електротязі – краще, ніж 63 милі, які ви отримуєте в останньому BMW 530e, але не зовсім дорівнює 70 милям, які може забезпечити Mercedes E 300 e.

Гібридний A6 з підзарядкою використовує той самий силовий агрегат, що й новий A5 e-hybrid quattro, а це означає, що ви отримуєте 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом у поєднанні з електродвигуном загальною потужністю 295 кінських сил. На ринках за межами Великої Британії також є потужніший варіант потужністю 362 кінські сили з такою ж конфігурацією. Однак, в A5 він не пропонується, тому доведеться почекати і подивитися, чи отримає його A6, призначений для Великої Британії.

Загалом ми були вражені новим A6 Avant ще навесні, коли вперше його тестували, хоча 200-сильний бензиновий двигун у передньопривідній версії здавався трохи млявим, розганяючись від 0 до 100 км/год за 8,2 секунди. Завдяки додатковій потужності електродвигуна, 295-сильний A6 e-hybrid quattro у версії Avant або седана розганяється до того ж місця за шість секунд, а 362-сильна модель скорочує цей час до 5,3 секунди.

Для більшості потенційних покупців важливішою за швидкість руху по прямій буде здатність A6 e-hybrid quattro заряджатися. Електродвигун, інтегрований у семиступінчасту автоматичну коробку передач, живиться від акумулятора ємністю 25,9 кВт·год (приблизно на 45 відсотків більше, ніж у старого A6 PHEV). Audi стверджує, що акумулятор може заряджатися потужністю 11 кВт протягом 2,5 годин від нуля до 100 відсотків. Це не так швидко, як 55 кВт, які дозволяє підключати гібрид Mercedes E-Class, хоча більшість користувачів, ймовірно, заряджатимуться вдома, де тарифи дешевші, а час не є таким важливим фактором.

Якщо ви не хочете підключати A6 до мережі, Audi також покращила ефективність системи рекуперації гальм. Існує три різні налаштування рекуперації гальм, якими керують за допомогою підрульових пелюсток, а також доступна автоматична рекуперація. Це фактично означає, що A6 e-hybrid quattro може аналізувати дані з заданих маршрутів у супутниковій навігації та налаштовувати рекуперацію гальм для певних ділянок, таких як пагорби та повороти, і навіть для встановлених обмежень швидкості.

Окрім A6 e-tron з нульовим рівнем викидів, A6 e-hybrid quattro викидає найменше CO2 серед усіх моделей у лінійці: версія потужністю 295 к.с. видає 48 г/км, а версія потужністю 362 к.с. — 51 г/км. Заявлена ​​витрата палива становить 128,4 милі на галон у комбінованому циклі для потужнішої моделі, а менш потужна — 134,5 милі на галон.

У версії A6 e-hybrid quattro S line потужністю 362 к.с. він отримує спортивний обвіс зі збільшеними повітрозабірниками в передньому бампері, чорними зовнішніми акцентами, спортивною підвіскою, заниженим на 20 мм дорожнім просвітом, 19-дюймовими дисками, червоними гальмівними супортами, спортивнішими сидіннями з додатковою підтримкою та триспицевим спортивним кермом.

Audi поки що не розкрила дані про об’єм багажника для A6 e-hybrid quattro, хоча потенційні покупці сподіваються, що це не вплине на середній об’єм Avant, який вже становить 503 літри.

👁 861
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності