Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BMW X3 2025 (фото)

BMW повністю переробила X3 для 2025 року. Невеликий розкішний позашляховик тепер виглядає агресивніше та самобутніше, ніж будь-коли раніше. Незважаючи на це, він дотримується традиційної формули, пропонуючи або чотирициліндровий, або шестициліндровий двигун з турбонаддувом, причому останній пропонує кілька інших спортивних покращень. BMW також надала йому трохи більше простору та оновила інформаційно-розважальну систему, щоб зберегти конкурентоспроможність.

Щоб побачити, наскільки конкурентоспроможним є X3, ми провели тиждень за кермом, ймовірно, масового продажу: чотирициліндрового X3 30 xDrive з пакетом M Sport. Виходячи з нашого часу з ним, ми вважаємо його надзвичайно стильним як всередині, так і зовні. Але коли справа дійшла до керування, ця версія X3 залишила нас байдужими.

Що змінилося в цьому модельному році?

BMW X3 2025 року був повністю перероблений, причому найбільш помітними змінами є стиль. Позашляховик має сміливіший та більш кутастий дизайн, представлений на таких автомобілях, як iX та XM , який переноситься і в інтер’єр. Він також трохи більший і оснащений потужнішими чотири- та шестициліндровими двигунами з турбонаддувом.

Збільшений розмір додав трохи місця всередині, збільшивши об’єм багажного відділення за другим рядом на 2,8 кубічних фута до 31,5 кубічних футів, а за першим рядом — на 4,4 кубічних фута до 67,1 кубічних футів. Однак додаткова потужність невелика, час розгону від 0 до 60 миль/год залишився незмінним. BMW стверджує про жорсткіше шасі, а X3 оснащений найновішою операційною системою iDrive 9.

Екстер’єр: BMW знаходить баланс стилю

Сучасний дизайн BMW, м’яко кажучи, викликає розбіжності. Величезні решітки радіатора та великі, тупі скоси й кути зробили автомобілі самобутніми, але не гарними. Однак у X3 BMW, здається, знайшла хороший баланс між деякими своїми новими ідеями та поєднанням їх з більш м’якою формою. Ви все ще знайдете нові риси з плоскими, трапецієподібними поверхнями навколо колісних арок, відносно простими дверима та пересічними лініями решітки радіатора. Шкода, що деякі захисні екрани датчиків відволікають увагу від деталей.

Ви також побачите бажані ознаки стриманості у досить традиційній загальній формі та решітці радіатора, яка не досягає планетарних розмірів. В епоху складних висувних дверних ручок ми також цінуємо традиційні, але сучасні на вигляд агрегати BMW. Вся ця конструкція також виглядає спортивнішою, з насупленими фарами та тим, як лінії плавно тягнуться до задньої частини. Вона має витончену форму, яка здається гідною «Машини для ідеального водіння».

BMW пропонує способи персоналізації зовнішнього вигляду. Пакет M Sport та шестициліндровий X3 отримують різні вставки решітки радіатора, колеса та пофарбовані супорти. Підсвічена рамочка решітки радіатора доступна для чотирициліндрових екземплярів та стандартна для шестициліндрової версії, хоча, на нашу думку, це забагато для позашляховика з охайним виглядом. Пакет Shadowline додає темні акценти та фари, а також доступні колеса діаметром від 19 до 21 дюйма.

Як і екстер’єр, X3 має повністю модернізований інтер’єр BMW. Це означає, що він має різко нахилену приладову панель з парою подвійних екранів, розташованих у схилі. Приладова панель зазвичай пластикова, але доступні акценти з тканої тканини, щоб зробити її ще більш унікальною. Доступні дерев’яні або алюмінієві елементи, останній з яких входить до пакету M Sport. На жаль, застосування алюмінію та дерева мінімальне, тому більшість панелей приладової панелі та дверей пластикові, і це помітно. Налаштовувані підсвічування розташовані на дверях та центральній консолі. Це одні з найцікавіших застосувань атмосферного освітлення на ринку, оскільки димчасті прозорі поверхні мають фасетку, що робить їх майже схожими на коштовності, коли вони підсвічуються. Хоча, якщо ви вважаєте їх неприємними, їх можна повністю вимкнути. Пакет M Sport також додає кермо з плоским дном. Воно виглядає спортивно, але також досить товсте і не найзручніше в руках.

Мабуть, найкращою особливістю інтер’єру є передні сидіння. Вони стандартно оснащені електрорегулюванням, пам’яттю положення та підігрівом. Вони забезпечують надзвичайну підтримку завдяки гарному регулюванню поперекової опори, амортизації та регульованій підтримці стегон. Задні сидіння не такі вражаючі, але вони добре сформовані та мають достатньо місця для ніг і голови, як і передні сидіння. Вентиляція сидінь, підігрів задніх сидінь та підігрів керма є опціональними.

Найновіша операційна система BMW, iDrive 9 , є відносно зручною у використанні. Вона має ярлики внизу екрана для керування кліматом та доступу до таких функцій, як телефон, навігація та аудіо. Користувач також може налаштувати міні-дисплеї, які відображатимуться поверх екрана навігації для отримання інформації про деякі з цих функцій. Apple CarPlay та Android Auto є стандартними та бездротовими, а BMW навіть пропонує потокове передавання відео та ігор через інформаційно-розважальну систему. Екрани та графіка мають високу роздільну здатність та візуально вражають, хоча низька контрастність та насичений дизайн можуть ускладнити їх читання з першого погляду.

Все працює швидко та плавно. Ми цінуємо надлишкові фізичні елементи керування на центральній консолі. Що нам не подобається, так це сенсорні кнопки всюди. Вони використовуються для замків дверей, кнопок пам’яті сидінь і навіть для регулювання відкриття та закриття вентиляційних отворів. Вони виглядають вишукано, але ними просто не так зручно користуватися, як традиційними кнопками та повзунками.

Силовий агрегат та керування: не найкраща машина для керування

Нам випала нагода випробувати лише BMW X3 30 xDrive. Ця модель оснащена чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, а не шестициліндровим, як у M50. Вона все ще стандартно постачається з повним приводом і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Наш тестовий автомобіль був оснащений пакетом M Sport, який додає трохи жорсткішу підвіску, адаптивне кермо та гальма M Sport, а також 21-дюймовими колесами з шинами підвищеної продуктивності (Goodyear Eagle F1s з шинами 255 мм спереду та 285 мм ззаду).

Стандартна комбінація коліс та шин для X3 30 – це комплект 19-дюймових коліс з 245-міліметровими шинами на кожному куті. Адаптивна підвіска є опцією для X3 30 та стандартною для M50. M50 також має електронно керований задній диференціал підвищеного ковзання.

Чотирициліндровий BMW X3 не вражає в управлінні. В першу чергу за це відповідає двигун. Він досить галасливий, а звук носовий. Через це X3 здається повільнішим і більш обтяженим, ніж можна було б припустити за заявлений час розгону до 60 миль/год за 6,0 секунди. Автоматична коробка передач не перемикається так швидко та плавно, як в інших BMW; рушаючи з місця, вона може трохи невпевнено працювати. Ми підозрюємо, що шестициліндровий варіант звучить набагато краще і відчувається набагато цікавіше та привабливіше, маючи приблизно на 140 кінських сил більше.

👁 58
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності