Mazda бореться за відродження легенди RX-7
— 04.11.2025Mazda продовжує мріяти про новий роторний спорткар, але фінансові труднощі можуть відкласти вихід Iconic SP на невизначений час.
        Можливо, його й будують у Мексиці, але Mach-E є «важливим» для однієї з ключових частин бізнесу Ford.

Ford Mustang Mach-E виготовляється в Мексиці, що робить його імпортним тарифом у розмірі 25%.
Попри це, керівництво компанії повідомило в понеділок, що Ford не збирається зменшувати виробництво.
Компанії потрібно продавати Mach-E, щоб досягти цільових показників викидів, тому їй доведеться робити це зі збитками.
Ford є одним з автовиробників, який найменше постраждав від 25% тарифу на імпортні автомобілі, запровадженого президентом Трампом. Однак з цього питання є кілька суттєвих, складних винятків. Однак з цього питання є кілька суттєвих, складних винятків. Наприклад, компактний пікап і позашляховик Maverick і Bronco Sport виготовляються в Мексиці. Але у Ford є потенційно більша проблема: Mustang Mach-E, їхній найважливіший електромобіль, також виготовляється в Мексиці.
Це означає, що на нього вплине 25% тариф. Але не хвилюйтеся, це не означає, що Ford відмовиться від Mach-E. Насправді компанія навіть не скорочує виробництво.
Галерея: Ford Mustang Mach-E 2025 року
 
 
 
 

Є кілька причин, чому Ford не збирається зменшувати продажі. Після низки знижок цін з моменту першого запуску автомобіля, продажі йдуть набагато краще, ніж у моделей з двигунами внутрішнього згоряння, які зазвичай продаються протягом четвертого року.
В Європі є незадоволений попит, тому компанія може розв’язати проблему надлишку пропозиції, збільшивши експорт через Атлантику. Але це не головна причина, чому Ford не зменшує темпи. Основна причина набагато більша і трохи більш технічна.