Pontiac T-1000 1987 року — не просто копія Chevette
— 16.06.2025У 1980-х роках Pontiac вирішив запропонувати свій варіант популярного Chevrolet Chevette — саме так і з’явився T-1000.
Genesis GV70 2026 року — це поєднання ставлення та естетики. Він спортивний за сучасними стандартами розкішних позашляховиків, але водночас елегантний. Достатньо новий, щоб залишатися особливим, але при цьому нагадує про досвідченного автовиробника. Логотип Genesis — діамантовий герб з крилами — це не просто емблема, це фундаментальна частина дизайну автомобіля.
Кожна модель Genesis має певний набір елементів, які ідеально поєднуються, створюючи кінцевий продукт. У цьому випадку це GV70 — найменший та найдешевший бензиновий позашляховик бренду.
GV70 — це найпродаваніша модель Genesis в Америці, з близько 30 000 продажів у США минулого року. І це не дивно. GV70 — найдешевший позашляховик Genesis, з ціною від $49 435 за модель 2026 року, і оскільки лінійка позашляховиків Genesis схожа на велику розкішну серію російських матрьошок, базовий GV70 не виглядає або не відчувається дешевим поруч з топовими моделями. Це початковий рівень Genesis без відчуття «початкового рівня».
Я протестував новий GV70 на заході запуску в Х’юстоні, де Genesis виставила в шоурумі сірі, сині та червоні версії цього позашляховика. Червоний привернув мою увагу одразу, і коли я заглянув у вікно, побачив ікону кольорів: червоний на червоному. Червона фарба. Червоні сидіння. Я просто мусив його протестувати.
Як і всі моделі Genesis, мені дуже подобається вигляд GV70. Дизайн “двох ліній” — як на розділених фарах та задніх ліхтарях — представляє бренд і виглядає чудово. Ґрати з діамантовим візерунком досить великі, але дуже стильні, а у вигляді цікавого пасхального яйця фари розходяться від неї, як крила, відтворюючи логотип Genesis. Ззаду дах GV70 має достатньо різкий нахил, щоб покупці відчували, що вони отримують щось спортивне.
У 2026 році всі моделі GV70 оснащені повним приводом і восьмиступінчастою автоматичною трансмісією. Є два варіанти двигунів, починаючи з турбованого 2,5-літрового чотирициліндрового з 300 кінськими силами і 311 фунт-футів крутного моменту. Чотирициліндровий двигун доступний у чотирьох комплектаціях, починаючи з $49 435 (включаючи витрати на доставку) і забезпечує витрату пального від 26 до 28 миль на галон в комбінації.
Також є двійний турбонаддув 3,5-літровий V6 з 375 кінськими силами і 391 фунт-футом крутного моменту. Його стартова ціна становить $64 865, і він забезпечує 25 миль на галон у комбінованому режимі. За майже 225 миль за кермом моделі з V6 я отримав 21,8 миль на галон у комбінованому режимі. Хотілося б, щоб цей показник був вищим.
Цього року в GV70 з’явилось кілька дрібних змін, зокрема: новий 27-дюймовий екран, що поєднує кластер приладів водія та екран мультимедіа; новий передній бампер з розширеними повітрозабірниками; перероблені двійні вихлопні труби; спортивне кермо в комплектаціях спорт; новий макет внутрішнього освітлення з розташуванням одного з світлових елементів на верхній частині дверей; дев’ять варіантів кольору кузова, більшість з яких білі, сірі та блакитні; і багато іншого.
Всередині GV70 27-дюймовий екран великий, але не перевантажує. Він органічно вписується в стиль і надає лише необхідну інформацію, чітко, як екран ноутбука. Решта інтер’єру така ж гармонійна: червона обшивка плавно переходить у чорну з червоною прострочкою, а всі сидіння в моїй тестовій версії мають шкіряне кваттингування. Панорамний скляний дах також робить автомобіль більш просторим, ніж він є.
GV70 їде так само елегантно, як і виглядає. Шум вітру майже відсутній, шум від дороги добре ізольований, а крен кузова в поворотах відчутний, але не настільки, щоб стати незручним. GV70 має технологію, яка визначає майбутні зміни висоти і коригує підвіску для більш плавної їзди, а також технологію шумопоглинання, інтегровану в систему колонок, щоб заглушити зовнішні звуки.
Прискорення з V6 не вражає до тремтіння, але достатньо швидке, щоб набрати швидкість. Воно також достатньо потужне, щоб легко притискати пасажирів до сидінь, коли на світлофорі загоряється зелений, навіть без використання системи старту з місця. Якщо натиснути на газ під час руху, є затримка в одну секунду до реакції на дросель. GV70 потребує секунди, щоб переключити передачу і набрати швидкість, але для більшості покупців це прийнятна жертва за стиль і комфорт, який надає автомобіль.
Але моя улюблена частина досвіду водіння GV70 не має нічого спільного з моїми діями. Це технологія ємнісного керма, схожа на ємнісні кнопки на панелі приладів: потрібно просто доторкнутися до поверхні, а не натискати на неї. Це означає, що кермо GV70 може визначити, коли ваші руки торкаються до нього, навіть якщо ви не прикладаєте тиск.
Це важливо для технологій допомоги водієві, таких як адаптивний круїз-контроль і система центрування в смузі, які разом дозволяють подорожам по шосе відчуватися наполовину коротшими, ніж вони є насправді. Автомобіль бере на себе більшу частину нудного прискорення та кермування на довгих автомагістралях, навіть якщо водій має бути уважним до дороги і готовим у будь-який момент взяти кермо на себе. Кожні кілька хвилин автомобіль сповіщає водія, щоб той підтвердив, що руки досі на кермі. Зазвичай, щоб автомобіль розпізнав ваші руки, потрібно докласти тиск, що призводить до того, що ви стисняєте кермо, як стресовий м’яч, протягом годин.
Ємнісне кермо в GV70 позбавляє вас від цього завдання. Я дозволив системі працювати близько години в умовах руху в Х’юстоні під час моєї поїздки, і все, що мені потрібно було зробити, це покласти великий палець на кермо. Це величезне покращення в порівнянні з постійним стисканням і відпусканням керма.
Я також дозволив системі працювати на сільських дорогах. Вона не може впоратися з кожним поворотом — вузькі криві та великі повороти зазвичай вимагають втручання водія, адже автомобіль набирає таку швидкість, що вам доведеться втрутитись. Але більшість поворотів вона бере на себе, знімаючи з вас рутинну роботу водія.
2026 Genesis GV70 не є найспортивнішим кросовером і не претендує на звання найрозкішнішого, але це чудова комбінація обох якостей, з початковою ціною, яка відповідає середній вартості нового автомобіля в Америці. І якщо американці вже витрачають таку суму, чому б не розглянути автомобіль з таким багатим набором можливостей?