
Toyota Crown Signia нарешті стала справжнім універсалом
— 06.05.2025 / 21:19Японське тюнінг-ательє T-Demand взялося за Toyota Crown Estate, надавши їй ефектного приземленого вигляду. Проєкт отримав оновлену підвіску, розширений розвал коліс і легкосплавні диски від сторонніх виробників.
T-Demand також пропонує аналогічні комплекти до всієї лінійки Crown, зокрема для версій Sport та Sedan.
Попри назву, Toyota Crown Estate — або ж Crown Signia для ринку Північної Америки — навряд чи першою асоціюється з агресивним низьким універсалом. У стандарті вона має підвищену підвіску, притаманну сучасним кросоверам та SUV.
T-Demand перетворює Toyota Crown Estate на занижений шоу-універсал
Саме це і прагне змінити японське ательє T-Demand — новий тюнінг-пакет додає оновлену підвіску та легкосплавні диски, виводячи Crown Estate на зовсім інший рівень.
Відоме своїми радикальними проєктами, T-Demand вже давно здобуло репутацію фахівця з “приземлення” моделей Toyota, і лінійка Crown не стала винятком. Черговим «щасливчиком» стала ця Crown Estate, над якою попрацювали в японській майстерні Man’z Factory, що базується у місті Сабае.
Новий вигляд, нове відчуття
Цей тюнінгований Crown Estate оснащено повною пневмопідвіскою, включно з системою Hard Line Wing a V8 System Alt-023, розміщеною в багажнику. Разом із новими важелями підвіски та амортизаторами це дозволило суттєво знизити кліренс авто. Розвал коліс теж збільшено, хоч і не до екстремальних значень, як у деяких інших проєктах.
Під автомобілем — новий комплект 21-дюймових дисків SSR, що мають такий самий діаметр, як і штатні, але значно ширші й взуті у низькопрофільну гуму. І щоб повністю відповідати своєму новому вигляду, авто отримало також потужніші гальма — 380-міліметрові диски з фірмовими супортами.
Занижений кліренс у поєднанні з новими дисками надає Toyota Crown Estate справжнього вигляду спортивного універсала. Достатньо лише поглянути на контури віконної лінії та задньої частини кузова, щоб зрозуміти — ще на етапі проєктування дизайнери явно задумували щось елегантне та динамічне.
Що під капотом?
Про зміни у силовій установці поки нічого не повідомляється. Значок HEV на кришці багажника свідчить про те, що мова йде про гібрид із самозарядною системою, як і в стандартній версії. У стоковій конфігурації Toyota Crown Estate оснащується атмосферним 2,5-літровим двигуном, який у парі з двома електромоторами видає 243 к.с. (181 кВт / 246 PS). Вся ця потужність передається на чотири колеса через електронно-керовану трансмісію eCVT. Тож у плані технічної начинки — без несподіванок.
Ціна стилю
А тепер — до цифр. Подібне перевтілення не з дешевих. Лише одна система Hard Line Wing a V8 System Alt-023 обійдеться у ¥1,128,000 ($7,835) без урахування податків. І це ще без урахування вартості амортизаторів, важелів підвіски, гальмівної системи, дисків і шин.
Що ж до базового авто, то гібридна Toyota Crown Estate у Японії коштує від ¥6,350,000 ($44,100). А американська версія, відома як Crown Signia, стартує з $43,790.