Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Toyota Crown Signia нарешті стала справжнім універсалом

Японське тюнінг-ательє T-Demand взялося за Toyota Crown Estate, надавши їй ефектного приземленого вигляду. Проєкт отримав оновлену підвіску, розширений розвал коліс і легкосплавні диски від сторонніх виробників.

T-Demand також пропонує аналогічні комплекти до всієї лінійки Crown, зокрема для версій Sport та Sedan.

Попри назву, Toyota Crown Estate — або ж Crown Signia для ринку Північної Америки — навряд чи першою асоціюється з агресивним низьким універсалом. У стандарті вона має підвищену підвіску, притаманну сучасним кросоверам та SUV.

T-Demand перетворює Toyota Crown Estate на занижений шоу-універсал

Саме це і прагне змінити японське ательє T-Demand — новий тюнінг-пакет додає оновлену підвіску та легкосплавні диски, виводячи Crown Estate на зовсім інший рівень.

Відоме своїми радикальними проєктами, T-Demand вже давно здобуло репутацію фахівця з “приземлення” моделей Toyota, і лінійка Crown не стала винятком. Черговим «щасливчиком» стала ця Crown Estate, над якою попрацювали в японській майстерні Man’z Factory, що базується у місті Сабае.

Новий вигляд, нове відчуття

Цей тюнінгований Crown Estate оснащено повною пневмопідвіскою, включно з системою Hard Line Wing a V8 System Alt-023, розміщеною в багажнику. Разом із новими важелями підвіски та амортизаторами це дозволило суттєво знизити кліренс авто. Розвал коліс теж збільшено, хоч і не до екстремальних значень, як у деяких інших проєктах.

Під автомобілем — новий комплект 21-дюймових дисків SSR, що мають такий самий діаметр, як і штатні, але значно ширші й взуті у низькопрофільну гуму. І щоб повністю відповідати своєму новому вигляду, авто отримало також потужніші гальма — 380-міліметрові диски з фірмовими супортами.

Занижений кліренс у поєднанні з новими дисками надає Toyota Crown Estate справжнього вигляду спортивного універсала. Достатньо лише поглянути на контури віконної лінії та задньої частини кузова, щоб зрозуміти — ще на етапі проєктування дизайнери явно задумували щось елегантне та динамічне.

Що під капотом?

Про зміни у силовій установці поки нічого не повідомляється. Значок HEV на кришці багажника свідчить про те, що мова йде про гібрид із самозарядною системою, як і в стандартній версії. У стоковій конфігурації Toyota Crown Estate оснащується атмосферним 2,5-літровим двигуном, який у парі з двома електромоторами видає 243 к.с. (181 кВт / 246 PS). Вся ця потужність передається на чотири колеса через електронно-керовану трансмісію eCVT. Тож у плані технічної начинки — без несподіванок.

Ціна стилю

А тепер — до цифр. Подібне перевтілення не з дешевих. Лише одна система Hard Line Wing a V8 System Alt-023 обійдеться у ¥1,128,000 ($7,835) без урахування податків. І це ще без урахування вартості амортизаторів, важелів підвіски, гальмівної системи, дисків і шин.

Що ж до базового авто, то гібридна Toyota Crown Estate у Японії коштує від ¥6,350,000 ($44,100). А американська версія, відома як Crown Signia, стартує з $43,790.

👁 200
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності