
Mercedes-AMG G63 – цього разу під назвою XL 800
— 07.05.2025 / 12:40Компанія Brabus знову шокує автоіндустрію, представивши ще одну екстремальну версію Mercedes-AMG G63 — цього разу під назвою XL 800. Це справжній монстр, створений для тих, кому навіть звичайний G63 здається надто скромним.
470 мм кліренсу — не жарт
Новий XL 800 буквально підноситься над усіма — і в прямому, і в переносному сенсі. Завдяки портальним мостам, новій передній осі та спеціальній версії адаптивної підвіски RideControl, позашляховик отримав шалений дорожній просвіт у 470 мм. Це на 119 мм більше, ніж у і без того “високого” Mercedes-AMG G63 4×4².
788 к.с. та карбоновий «бронекостюм»
Під капотом — модифікований V8 з двома турбінами, що розвиває 788 к.с.. Аеродинамічний обвіс із карбону, спеціальні деталі інтер’єру та візуальна агресія роблять XL 800 справжнім «ультимативним» G-Class. Це не просто авто — це демонстрація сили на колесах.
Позашляховик, який говорить за вас
Якщо ви хочете справити незабутнє враження — Brabus XL 800 вам у цьому точно допоможе. Цей звір на колесах отримав фірмовий обвіс Brabus Widestar, який додає ще більше агресії та масивності зовнішності. Широкі крила з вентиляційними отворами, виготовлені з карбону, чудово поєднуються з опуклим капотом і спортивними бамперами.
На даху — LED-освітлення, а ззаду — спойлер, який підкреслює динамічність навіть у такому «позашляховому танку».
Деталі, що кричать про розкіш і силу
Серед інших особливостей — передній “кенгурятник”, вихлопи з боків, висувні підніжки та безліч логотипів Brabus, що розкидані по кузову. Автомобіль стоїть на нових 22-дюймових дисках Brabus Monoblock Z/HD, обутими в позашляхову гуму Pirelli Scorpion. Цікаво, що на відміну від більшості G-Class, запаски на дверях багажника немає — натяк на те, що цей G створений не для стандартів, а для шоу.
Розкіш, з якої починається подорож
Усередині Brabus XL 800 — це справжній витвір мистецтва. Тут панує фірмовий рівень оздоблення Brabus Masterpiece: кожен сантиметр оббитий ексклюзивною сірою шкірою з ручною ромбовидною прострочкою, карбонові вставки розкидані по всьому салону, а навіть стеля оздоблена тканинами Dinamica.
І це ще не все — навіть козирки від сонця прикрашені карбоном, а для пасажирів другого ряду встановлено додаткові дисплеї та прилади, вмонтовані в стелю. Цей салон не просто вражає — він буквально кричить про індивідуальність та статус.