Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Toyota Corolla Cross та Corolla Cross Hybrid- оновлений дизайн та інтер’єр

Виникають досить суперечливі відчуття щодо Toyota Corolla Cross. Вона недорога, навіть у гібридній версії, має місткий багажник і залишається досить економною у звичайній версії. Усе це добре, але позашляховик, який використовує культове ім’я Corolla, розчаровує в салоні. Інтер’єр виглядає дешевим, місця ззаду замало, а їзда — грубувата. Деякі з цих недоліків намагаються виправити в межах першого оновлення моделі Corolla Cross, яке з’явиться у 2026 модельному році.

Перш за все, стиль.

У 2026 році звичайна та гібридна версії Toyota Corolla Cross стануть більш відмінними одна від одної. Гібрид отримає решітку радіатора, пофарбовану в колір кузова, замість контрастної чорної, яка використовується у стандартній Corolla Cross. Також будуть інші зміни: інші бокові повітрозабірники, нове оздоблення верхньої частини решітки та сітчастий візерунок. Якщо не знати, на що саме звертати увагу, можна подумати, що гібрид — це зовсім нова модель, при погляді лише на передню частину авто.

Інші оновлення зовнішнього вигляду.

Серед інших змін екстер’єру — новий колір кузова Cavalry Blue для комплектацій LE, XLE з бензиновим двигуном. А також SE та XSE у гібридній версії. До нового синього кольору в комплектаціях SE та XSE приєднується й дах у кольорі Jet Black. Також з’явилися нові 18-дюймові диски: з темно-сірим та обробленим (machined face) покриттям у комплектації XLE, а також глянцево-чорні — у XSE з його спортивним дизайном коліс.

Без технічних змін.

Бензинові версії Toyota Corolla Cross і надалі оснащуються 2,0-літровим 4-циліндровим двигуном потужністю 169 к.с. у парі з безступеневою автоматичною трансмісією (CVT), яка привід передає на передні колеса або на всі чотири через опціональну систему повного приводу.

Гібридна Corolla Cross використовує класичну гібридну систему Toyota, що поєднує бензиновий чотирициліндровий двигун із двома електромоторами (стартер-генератором та основним приводним електродвигуном), які через планетарну трансмісію CVT забезпечують привід на передні колеса. Для задньої осі використовується окремий третій електромотор, що вмикається за потреби — система повного приводу працює “на вимогу”. Сумарна потужність гібридної версії становить 196 к.с., і вона вражає економічністю — 42 миль на галон (близько 5,6 л/100 км) у змішаному циклі за даними EPA.

Наступна за економічністю — передньопривідна бензинова версія, яка споживає 30 миль на галон (7,8 л/100 км), а версія з повним приводом показує ще досить непогані 32 миль на галон (7,4 л/100 км).

Не вражає — динаміка розгону.

Що дійсно не вражає, так це повільне прискорення Corolla Cross. І це навряд чи  зміниться у 2026 році, адже всі моделі зберегли ту саму потужність, що й раніше. Навіть потужніша гібридна версія зі 196 к.с. не надто жвава. Під час наших тестів остання Corolla Cross Hybrid розганялась до 60 миль/год (96 км/год) за 7,4 секунди, у той час, як бензинові версії потребували від 8,4 до 9,3 секунди.

Нарешті — кращий інтер’єр!

Щонайменше, у салоні вас зустріне оновлений інтер’єр з новим варіантом 10,5-дюймового сенсорного екрана та зміненим дизайном центральної консолі. Цей новий дисплей значно наближає Toyota Corolla Cross 2026 року до відчуття сучаснішого та більш преміального авто в порівнянні з моделлю 2025 року.

Водночас 8-дюймовий екран залишається стандартним для комплектацій LE, SE, XLE та XSE — обидва варіанти керують стандартною аудіосистемою на шість динаміків. Для поціновувачів кращого звуку пропонується опційна система JBL з дев’ятьма динаміками, сабвуфером і підсилювачем, але тільки для комплектацій XLE та XSE. Усі версії будуть підтримувати бездротові Apple CarPlay та Android Auto. Також можна буде обрати між двома варіантами панелі приладів: 7-дюймовим дисплеєм або опційною цифровою панеллю на 12,3 дюйма.

Центральна консоль без перевантаження.

Ще одне суттєве оновлення стосується центральної консолі, яка веде до передньої панелі, а також зони навколо важеля перемикання передач. Зникли ручки-поручні, що раніше виходили з торпедо до консолі. Безпровідна зарядка, як і полиця для зберігання, залишилася в комплектаціях LE, SE, XLE та XSE, але тепер не виглядає так, ніби захована в нішу, як у версії 2025 року.

Зона стала візуально відкритішою, адже низка елементів була переміщена з верхньої полиці під панеллю приладів. Один із двох портів USB-C тепер розташований біля важеля перемикання передач — перед кнопкою утримання гальма та перемикачем стоянкового гальма. Для комплектацій LE, XLE, SE і XSE задні пасажири також отримають два порти USB-C.

Комфорт у деталях: нові елементи керування та обігрів.

Перед важелем перемикання передач тепер розташовані кнопки обігріву сидінь і керма. Вони входять до стандартного пакета Cold-Weather для комплектацій XLE AWD і Hybrid XSE, а для LE AWD та SE доступні як опція. Крім того, у гібридних версіях збережені кнопки перемикання режиму руху та EV Mode.

Оновлено й інтер’єр: для комплектації Corolla Cross XLE доступна нова кольорова обробка сидінь під назвою “Portobello”.

Збірка та старт продажів.

Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, включно з гібридною версією, буде виготовлятися на заводі в Хантсвіллі, штат Алабама. Очікується, що продажі стартують наприкінці цього року. Ціни виробник оголосить ближче до офіційного запуску.

👁 214
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності