Авто новини в Україні – autonews.net.ua

GTI на батареях: Volkswagen готує електричну сенсацію

Volkswagen увійшов у нішу електричних “гарячих” хетчбеків близько року тому з випуском моделі ID.3 GTX. Проте видно, що компанія працює над ще більш «гострою» версією, яка носитиме значно культовіший шильдик — GTI. Подібно до того, як електричні моделі Turbo від Porsche не мають турбонагнітачів, ID.3 Grand Touring Injection (GTI) очевидно не матиме паливних форсунок. І хоча класичні GTI завжди були передньопривідними, ID.3 GTI буде задньопривідним.

За новими даними німецького журналу Auto Motor und Sport, перший електричний GTI отримає помірне збільшення потужності порівняно з версією GTX. Очікується, що безвикидний GTI розвиватиме 335 кінських сил, що лише на 13 к.с. більше, ніж у нинішньої топової модифікації.

За чутками, інженери Volkswagen готують значні оновлення шасі, рульового управління та підвіски, аби зробити ID.3 GTI динамічнішим і цікавішим у керуванні, ніж GTX.

За інформацією Auto Motor und Sport, електричний GTI спочатку не входив у початкові плани. Проте, за повідомленнями, Volkswagen зараз готує другий рестайлінг моделі ID.3, щоб продовжити її життєвий цикл. Причиною такого рішення нібито стала затримка з випуском наступника — дев’ятого покоління Golf, яке буде повністю електричним.
Оскільки Golf Mk9 очікується лише під кінець десятиліття, компанія вирішила, що застарілий ID.3 залишиться на ринку довше, ніж планувалося спочатку.

Справді, ID.3 дебютував ще у 2019 році та пройшов оновлення у 2023-му. Щоб зберегти конкурентоспроможність електромобіля, у 2026 році нібито заплановано другий, більш масштабний рестайлінг, який збігатиметься з дебютом «гарячої» версії GTI.
Очікується, що це оновлення зробить дизайн і технології ID.3 більш схожими на меншу модель — ID.2, яка є новішою та відповідає сучасним вимогам ринку.

Чи отримає Volkswagen електричний R-шильдик у майбутньому?

До речі, концепт ID.2 GTI (зображений нижче) став першим офіційним анонсом електромобіля Volkswagen із шильдиком GTI. Проте, видається, що більший ID.3 GTI з’явиться на ринку раніше.

Серійна версія ID.2 має надійти у продаж у Німеччині вже наступного року з базовою ціною близько €25 000, тоді як версія GTI, звісно, коштуватиме дорожче.

Що ж до ID.3 GTI, то його ціна, ймовірно, буде вищою за поточну версію GTX, яка зараз стартує від трохи більше ніж €47 000 у Німеччині.

Volkswagen ID. GTI Concept

Електричні версії Volkswagen: майбутнє з новими позначеннями

Кілька інших моделей Volkswagen у Європі вже отримали «заряджені» версії з позначенням GTX. Це, зокрема, ID.7 і ID.7 Tourer, а також навіть мінівен ID. Buzz GTX.

Втім, наразі залишається незрозумілим, чи бренд GTX буде згодом поступово витіснений GTI як нове позначення для потужних електромобілів, чи ж залишиться як більш доступна альтернатива у спортивному сегменті.

Нам доведеться почекати, щоб дізнатися, чи отримає Volkswagen R-шильдик на своїх електричних моделях. Якщо компанія вирішить випустити електричний GTI, можливо, з новим логотипом, де буква “I” поступиться місцем блискавкою, то ймовірно, у неї не виникне проблем із запуском електричного R через кілька років.

👁 107
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності