Pontiac T-1000 1987 року — не просто копія Chevette
— 16.06.2025У 1980-х роках Pontiac вирішив запропонувати свій варіант популярного Chevrolet Chevette — саме так і з’явився T-1000.
Delta4x4 та X-Raid перетворили Mini Countryman на позашляхового звіра
Зазвичай Mini Countryman асоціюється з міським стилем та дорогами, але завдяки співпраці німецького тюнінг-ательє Delta4x4 та переможців “Дакара” X-Raid, цей SUV отримав абсолютно нове обличчя. Радикальний проєкт з широким кузовом та позашляховими модернізаціями наразі існує лише як концепт, однак компанії розглядають можливість обмеженого виробництва, якщо інтерес до нього буде достатнім.
Хоча концепція базується на електричній версії Mini, її, ймовірно, можна буде адаптувати і під бензинові моделі. Завдяки агресивному дизайну, більшому кліренсу та можливим позашляховим характеристикам, ця модель може вивести Mini на новий рівень пригодницьких можливостей — і все це зберігаючи легальність для доріг загального користування.
Mini Countryman X-Raid: від першоквітневого жарту до справжнього проєкту
Спершу це виглядало як звичайний тюнінг-пакет: Delta4x4 та X-Raid представили версію Mini Countryman із новими колесами, шинами, піднятою підвіскою та яскравими помаранчевими наклейками. Але це було лише передмовою. Незабаром команди перейшли до створення справжнього позашляхового монстра, натхненного ралійними переможцями X-Raid.
Як жарт перетворився на серйозний концепт
За словами X-Raid, усе почалося як жарт на 1 квітня, але ідея швидко переросла в реальний проєкт. Найяскравішою зміною стали розширення колісних арок, які додали 200 мм ширини до компактного кросовера. Спереду з’явився масивний захисний бампер (bull bar), а додаткове LED-освітлення на решітці радіатора та даху забезпечує повну видимість у темряві.
На даху — повноцінний рейлінг для зберігання спорядження: запасне колесо, паливні баки та ланцюги для снігу. Додатково встановлені бокові багажні відсіки у стилі Land Rover Defender, а капот і багажник прикрашені декоративними ременями. Завершує образ матово-сіре оздоблення кузова з помаранчевими графічними елементами.
Справжній позашляховик під капотом Mini Countryman X-Raid
Під кузовом оновленого Mini Countryman криються ще серйозніші зміни. Кросовер отримав 18-дюймові легкосплавні диски Delta4x4 Hanma, обгорнуті міцною всюдихідною гумою від Loder. У поєднанні з ралійною підвіскою, яка додає 50 мм кліренсу, цей Mini вже давно виріс із міських вулиць — тепер він повністю готовий до справжнього бездоріжжя.
Електричний Mini Countryman X-Raid: Потужність, бездоріжжя і потенційний лімітований тираж
Компанія X-Raid не згадувала про покращення продуктивності, але за рендерами можна припустити, що за основу взяли повністю електричну версію Mini Countryman SE All4. Вона оснащена двома електромоторами з повним приводом, які видають 308 к.с. (230 кВт / 313 PS), та живиться від батареї на 66,5 кВт∙год, що забезпечує запас ходу в 341 км. Утім, модифікації цілком сумісні й з іншими варіантами Countryman — навіть із гібридною версією з турбованим 2.0-літровим двигуном.
Можливий лімітований випуск
Незважаючи на те, що це поки лише концепт, X-Raid та Delta4x4 натякають на можливість випуску обмеженої серії, якщо інтерес з боку клієнтів буде достатньо високим. Якщо рендери знайдуть відгук серед прихильників Mini, які люблять пригоди, цей натхненний ралі-версіями Dakar автомобіль цілком може з’явитися на дорогах. До речі, компанія вже підтвердила, що пакет модифікацій є повністю легальним для вулиць.
За чутками, Mini також працює над власною “позашляховою” версією Countryman, але поки що подробиці тримають у таємниці.