
Новий V8 від Mercedes-AMG повертається
— 09.05.2025 / 7:20AMG працює над новим V8 із плоским колінвалом і м’яким гібридом для майбутніх моделей
Попри загальну електрифікацію автомобільної індустрії, Mercedes-AMG дає зрозуміти: легендарний V8 ще не сказав останнього слова. У розробці — абсолютно новий двигун V8 із плоским колінчастим валом, доповнений м’якою гібридною технологією. Цей крок покликаний не лише зберегти дух AMG, а й адаптувати його до сучасних вимог щодо ефективності та викидів.
Голова AMG Міхаель Шібе підтвердив, що двигун може з’явитися як у вже знайомих моделях, так і в абсолютно нових. Завдяки тому, що заборона на продаж ДВЗ в ЄС почне діяти лише з 2035 року, а в США й зовсім не встановлено чітких строків, у Mercedes ще є кілька років, щоб розвивати V8.
AMG уже критикували за перетворення C63 на чотирициліндровий гібрид, і ця новина безперечно порадує фанатів бренду. Новий V8 обіцяє стати технічно досконалим, потужним і здатним подарувати той самий фірмовий «риск» AMG, до якого звикли ентузіасти.
У розмові з Car and Driver Міхаель Шібе пояснив, що наступне покоління V8 може з’явитися в декількох майбутніх моделях. Це відкриває простір для спекуляцій — від стриманої надії до відверто оптимістичних очікувань, зокрема й щодо можливого повернення V8 у оновлений Mercedes-AMG C63.
«Ми перебуваємо в процесі розробки наступного покоління V8, і я бачу чимало позицій у нашому чинному портфоліо, а може й у нових сегментах, де ми цілком можемо уявити собі V8», — заявив він.
Ми вже кілька місяців знаємо, що Mercedes-AMG розробляє нове покоління V8. За повідомленнями, двигун отримає плоску (flat-plane) колінчасту шийку замість традиційної хрестоподібної (cross-plane), як у поточній лінійці. Крім того, мотор буде працювати з 48-вольтовою м’яко-гібридною системою, яка може включати стартер-генератор, вбудований у коробку передач. Це має покращити як потужність, так і ефективність.
Міхаель Шібе підкреслив, що AMG не буде надто захоплюватися гібридизацією цього двигуна. За його словами, їм не обов’язково «йти так далеко» у цьому напрямку, натякаючи, що новий V8 залишиться ближчим до класичного формату, ніж багато хто боявся.
Ця стратегія може продовжити життя моделям на кшталт AMG GT 4-Door, які дехто вже списав через перехід бренду до електромобілів. Однак, за словами Шібе, остаточного рішення ще немає:
«Побачимо, скільки ще проіснує GT 4-Door. Можливо, буде наступник, але я не хочу спекулювати на цю тему».
Отже, попри те що електричне майбутнє AMG вже визначене, їхній культовий V8 ще не списано з рахунків. Схоже, бренд навпаки готовий продовжити традицію бензинових “монстрів” — бодай на кілька років довше.