Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Огляд Dodge Durango R/T 2025

Dodge Durango R/T 2025 — це не просто ще один SUV. Це справжня машина часу, яка вривається у світ тихих електромобілів і «безсмертних» гібридів із могутнім ревом свого V8. Dodge чудово розуміє, що ця модель — технічний динозавр, але не менш добре вони знають свою цільову аудиторію: вірних фанатів Mopar, які скоріше їстимуть чіпси з капусти, ніж відмовляться від звуку HEMI.

Цей автомобіль символізує кінець цілої епохи для бренду Dodge. Charger повертається у 2025-му, але вже в абсолютно новій електрифікованій формі — без HEMI. Challenger? Він уже став легендою минулого — відправлений на вічний “burnout” у небесах. А Hornet?.. Ну, його радше можна назвати тихим цвіркуном, ніж «жужжанням» у дилерських залах Stellantis.

Отже, Durango залишається останнім способом для фанатів Mopar насолодитися HEMI V8 — і не в пікапі, і не в Jeep. Проте слід розуміти: цей SUV не отримував серйозного оновлення покоління з 2011 року. Так, фактично вже майже 15 років під обшивкою ховається той самий Durango.

Щоб з’ясувати, чи вартий уваги автомобіль, який майже може сам піти складати іспит на водійське посвідчення, ми протестували останню та фінальну версію з HEMI під капотом — 2025 Durango R/T у комплектації 20th Anniversary Premium. І це далеко не бюджетний варіант: базова ціна цієї версії — трохи більше $50,000. А наш тестовий екземпляр із пакетом Customer Preferred ($9,985) та пакетом Tow N Go ($5,990) обійшовся в $72,460.

Навіть без дорогих опційних пакетів, Durango R/T 2025 року вже укомплектований чимало: 5,7-літровий HEMI V8, восьмиступенева автоматична коробка передач і повний привід (у нашому випадку). Для тих, хто хоче трохи більше “олдскулу”, доступна також задньопривідна версія. Додаємо сюди спортивну підвіску, режим Sport, шестимісний або семимісний салон та сучасну мультимедійну систему — і маємо рецепт справжнього “старої школи” SUV, який все ще має, що сказати.

Протягом тижня ми каталися на ньому містом Літл-Рок, Арканзас. Завантажили його всім — спорядженням, людьми, велосипедами та іншим добром. І, звісно, випробували його прискорення, керованість і гальмування.

Під капотом Durango R/T усе по-старому — той самий 5.7-літровий HEMI V8, який ще з 2011 року видає 360 к.с. (268 кВт) та 528 Н·м крутного моменту. На папері — це жодного прогресу за 14 років, але ось два важливі моменти:

  1. 360 кінських сил — це все ще більше, ніж пропонують більшість конкурентів у цьому класі навіть сьогодні.
  2. Для тих, хто хоче більше — Dodge пропонує версії з 392 HEMI або Hellcat, тож є куди рости.

А от де ця платформа реально відстає, так це в паливній економічності. За оцінками EPA:

  • 16,8 л/100 км у місті
  • 10,7 л/100 км на трасі
  • 13,8 л/100 км у змішаному циклі

У реальних умовах ми отримали 14,6 л/100 км, що, зважаючи на те, як ця машина провокує натиснути сильніше на газ, не викликає здивування.

Салон Durango може бути однією з його найбільших слабких сторін. Лише кілька хвилин у будь-якому з сидінь видадуть, що це більш стара конструкція. Приборна панель не має гігантської монолітної мультимедійної системи, поєднаної з панеллю приладів. Матеріали м’якші як за дизайном, так і за відчуттями порівняно з багатьма конкурентами. Сидіння великі і простора, а не кутові та вузькі.

Однак це не робить її поганою. Сидіння дуже комфортні, навіть третій ряд, де навіть високі люди можуть зручно вміститися. Вони мають достатню підтримку, що рідкість для трирядних SUV. Звісно, на дверних панелях є значна кількість дешевшого пластику, але Dodge витратив гроші там, де люди найбільше контактують з панелями, і це видно.

Я також не відчував потреби в якомусь монолітному інфо-системі. Uconnect зазвичай швидкий, зручний у навігації і має хорошу графіку навіть на тому, що багато хто вважав би меншим екраном (10,1 дюйма), який є в цьому Durango. Однак ще кращим є те, що цей SUV також має повний набір фізичних кнопок.

Крім того, Dodge включає кілька дрібних, але важливих деталей, які покращують враження від інтер’єру. Цей SUV має два USB порти, два порти USB-C і навіть AUX порт. Він також оснащений бездротовим зарядним пристроєм для пристроїв, тризонним автоматичним клімат-контролем і величезним панорамним люком. За третім рядом сидінь знаходиться 17 кубічних футів простору для вантажу. Якщо ж потрібно більше місця, Durango здатен тягнути до 8,700 фунтів, що є вражаючим результатом для цього сегмента.

Автомобілісти одразу оцінять гуркіт, який видає Durango, коли він пробуджується. Це грайливе і водночас доречне нагадування, що це не турбований гібрид з чотирма циліндрами або щось подібне. Подумайте про це як про старомодний м’язовий автомобіль, який вміщує шість або сім осіб, і ви будете на правильному шляху.

Однією з переваг дизайну цього автомобіля, що має корені ще з 2011 року, є те, що він побудований на платформі, що пов’язана з Mercedes і його M-Class того часу. Хоча M-Class і не є саме тим автомобілем, який подолав би каньйони, порівняно з більшістю прямих конкурентів Dodge, він здається дуже здатним. Цей SUV важить понад 2400 кг, але їде набагато легше, ніж можна було б очікувати. Керування приємне, а завдяки широкій колії та шинам розміром 295 мм, він чудово тримається на поворотах і зберігає траєкторію на диво стабільно.

Цей конкретний екземпляр також оснащений великими гальмами Brembo, які, хоча і є дорогими в обслуговуванні, чудово виконують свою роботу, зупиняючи цей SUV. До того ж, гальма дуже чутливі, що значно підвищує довіру водія до межі можливостей Durango.

Коробка передач теж переважно хороша. Восьмиступінчаста коробка може здаватися дещо надмірною, оскільки іноді Dodge намагається знайти правильну передачу. Однак, як тільки вона знаходить її, продуктивність і якість перемикання передач справді хороші. Навіть ці смішні половинні підкермові пелюстки дають задоволення при спрацьовуванні.

Найбільше задоволення приносить відчуття двигуна під час їзди. Це не найшвидший SUV. За словами Dodge, він розганяється з 0 до 100 км/г на годину за 6,3 секунди. Найкращий результат, який ми змогли досягти, склав 6,66 секунди на непідготовленій дорозі. Обидва ці показники повільніші за мій 2010 Ford Flex Limited. Але скажу вам, Durango все одно значно цікавіший для водіння.

Двигун відгукується швидко, охоче і, знову ж таки, звучить фантастично. Dodge оснастив цей автомобіль спортивною підвіскою, чудовими амортизаторами та міцними стабілізаторами поперечної стійкості, що дозволяє зберігати рівновагу в поворотах. Завдяки перевазі заднього приводу в системі повного приводу, він виглядає більш атлетичним при сильному натисканні. Мій Flex — це протилежність: він схильний до підвирулювання на межі, і саме так поводяться більшість сучасних SUV. У цьому відношенні Durango продовжує виділятися на цьому тлі, незважаючи на стару платформу.

Крім того, Dodge додав до інформаційно-розважальної системи та панелі приладів кілька сторінок для відстеження продуктивності, що заохочують водіїв перевіряти свої навички. Це включає таймери для таких речей, як чверть милі та спринти 0-60 миль на годину. Є також G-метр для оцінки сили бокових перевантажень, і навіть вбудований “діно” для відображення потужності двигуна. Більше машин повинні заохочувати водіїв перевіряти свої навички і, найголовніше, покращувати їх з часом.

Ось, можливо, найважливіша частина: це все ще автомобіль для шістьох або семи осіб. На трасі, в житлових районах і на неідеальних міських вулицях підвіска достатньо м’яка, щоб бути комфортною, спокійною і збалансованою. Dodge знайшов чудовий баланс між жорсткістю для продуктивності та м’якістю для комфорту.

Без сумніву, Durango поступається багатьом своїм конкурентам на поточному ринку. Багато з них оснащені новітніми та інноваційними технологіями, забезпечують більший комфорт, деякі значно краще справляються з бездоріжжям, а майже всі споживають менше пального. Однак, жоден з них не пропонує таку саму динаміку водіння. До того ж, спробуйте знайти автомобіль, який може буксирувати майже 8,700 фунтів (3,950 кг) у цьому сегменті, як це робить Durango.

Цікаво, що ціна також є важливим фактором: за $72,460 ми отримуємо SUV, вартість якого майже дорівнює Durango 392 ($76,460). В цьому ціновому діапазоні є BMW X6 та Porsche Macan. Ті, хто шукає безкомпромісну продуктивність, можуть розглянути їх, а також Genesis GV70. Але жоден з цих конкурентів не має третього ряду сидінь або такої ж тягової здатності.

Цікаво, що ми вважаємо це певним “хаком”. Замість дорогого Customer Preferred пакета, просто візьміть Tow N Go з звичайним Durango R/T. Ви все одно отримаєте великі гальма, колеса на 20 дюймів, шини шириною 295 мм, Hemi V8, і заплатите близько $55,000, враховуючи поточні знижки. Це по-справжньому здатний пакет для продуктивності, який перевершить майже будь-що інше в цьому сегменті.

Durango R/T не виграє ніяких зелених нагород, не здивує технофілів і, ймовірно, не виграє більшість змагань на швидкість. Але те, що він зробить, це увійде в історію як класичний SUV. З часом ми не будемо згадувати цей Dodge як такий, що був повільніший за чотирициліндровий Porsche Macan. Ми не будемо думати про нього як про автомобіль, який не має можливостей для водіння без рук, як у Tesla Model Y.

Ми будемо згадувати його як один із останніх доступних, оснащених V8, орієнтованих на продуктивність, елегантно простих SUV з трьома рядами сидінь. Це безумовно стане майбутнім класичним автомобілем і, ймовірно, доступним, оскільки є ще два більш потужні Durango на вибір.

Через десяток років, коли деякі люди намагатимуться зрозуміти, як полагодити свій 10-річний автомобіль, який вже вийшов з гарантії, з легким гібридом, двоступінчастим турбонаддувом або іншою суперскладною (і, безумовно, крутою) технологією, власники Durango R/T будуть мати відносно просту силову установку для обслуговування. І не тільки це, але й таку, яка буде змушувати їх посміхатися кожного разу, коли автомобіль заведеться.

👁 90

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності