Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Zeekr знову стає приватною компанією

Zeekr стала публічною у травні 2024 року.

Geely є основним акціонером Zeekr, володіючи 65,7% компанії.

Генеральний директор Geely Лі Шуфу заявляє, що цей крок допоможе Geely протистояти зростаючій конкуренції.
Недавно Zeekr зробила велике шоу в Нью-Йорку, коли стала публічною та офіційно вийшла на Нью-Йоркську фондову біржу. Це здається, як давно це було — але пройшов лише рік, майже до дня. Тепер ходять чутки, що Zeekr може знову стати приватною компанією.

Чутки з’явилися через китайські соціальні мережі. Генеральний директор Geely Лі Шуфу запропонував Geely викупити решту акцій і повернути компанію в приватний статус. Шуфу, який є основним акціонером Zeekr Group з часткою 65,7%, заявляє, що цей крок сприятиме кращому внутрішньому управлінню та оптимізації ресурсів, що зробить Geely більш конкурентоспроможною на світовому ринку.

Можливо, це розумний крок. Такі автомобілі, як Zeekr 007 GT або Lynk & Co Z20, є сильними моделями самі по собі, але не зовсім зрозуміло, як Geely контролює всі свої бренди. Останнім часом відбувається певна консолідація — Zeekr і Lynk & Co були об’єднані в одну групу, але все ж таки потрібне більше під брендом Geely. Zeekr відповідає за більшу частину найкращих розробок EV Geely Group, і міжбрендова співпраця має покращити спільну роботу. Як мінімум, тепер Zeekr не буде залежати від примх публічних акціонерів.

Ринки також позитивно відреагували на новину. Акції виросли приблизно на 11% з моменту оголошення, досягнувши близько 25 доларів за акцію. Для порівняння, акції Zeekr відкрилися в травні минулого року за 28 доларів за акцію. Їх пік був 11 березня цього року — близько 33 доларів.

Geely потрібно буде знайти 2,2 мільярда доларів для викупу решти акцій бренду. Незважаючи на перехід до приватного статусу, Шуфу зазначає, що Geely та Zeekr збережуть співпрацю та взаємодію з фінансовими ринками США та міжнародними.

Чи може це стати початком великої консолідації в Китаї? У Geely вже є три різні сино-шведські преміум-бренди EV. Це не включає інші бренди, такі як Smart, Lotus, а також три різні середньорівневі бренди, такі як Farizon, Radar або Geely Galaxy.

👁 89
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності