Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електричний монстр для треку важить менше, ніж Miata, і заряджається швидше, ніж ти встигнеш приготувати каву

Концепт Baltasar Revolt R — це легкий повністю електричний трековий автомобіль з аеродинамічними доопрацюваннями.

  • Два електродвигуни на задній осі видають сумарно 500 к.с. і 1000 Н·м крутного моменту.
  • Високовольтна батарея заряджається до 80% всього за п’ять хвилин.

Це не щодня маловідомий іспанський виробник презентує електричний трековий болід з характеристиками суперкара і швидкістю зарядки, яка посоромить навіть твій смартфон. Ім’я Baltasar тобі могло бути незнайоме, але, якщо цікавишся нішевими електроспорткарами — це скоро зміниться.

Оновлену версію свого трекового авто, концепт Revolt R, компанія щойно представила на автосалоні Automobile Barcelona. Це класичний підхід: ультралегка конструкція й максимальна увага до аеродинаміки. Але на відміну від більшості трекових машин, він повністю електричний.

Як видно з назви, Revolt R Concept — це більш потужна й агресивна версія стандартного Revolt. Автомобіль виготовляється вручну, має монокок із вуглепластику та захисну раму з хромомолібденової сталі, що відповідає вимогам FIA. Підвіска виконана з карбону, алюмінію та кевлару — все заради зниження ваги.

Результат — споряджена маса менше 800 кг (1 763 фунти). Для порівняння, Mazda MX-5 Miata (специфікація для США) важить на 273 кг більше — 1 073 кг (2 366 фунтів).

Хоча Baltasar поки не розкрила точних технічних характеристик R-версії, ймовірно, вона використовує ту ж силову установку, що й оригінальний Revolt 2021 року: два електромотори на задній осі з сумарною потужністю 500 к.с. і 1 000 Н·м крутного моменту.

Ємність батареї залишається загадкою, але відомо, що Revolt R використовує електросистему на 700 вольт. Для порівняння, стандартна модель забезпечує запас ходу понад 482 км, а Baltasar стверджує, що зарядка до 80% займає лише п’ять хвилин.

Автомобіль також отримав кілька ключових аеродинамічних оновлень, що цілком логічно для трекового боліда. Спереду з’явився новий спліттер, оновлені фари та переформовані передні крила. Ззаду – величезне антикрило з вуглепластику, яке однозначно говорить про наміри авто. Також представлена версія з золотистими дисками та сліками, що доповнюють бойовий вигляд.

Повних фото інтер’єру поки немає, але відомо, що всередині встановлено карбонове гоночне сидіння та педалі золотистого кольору – усе з акцентом на трекові характеристики.

Ціна ще не затверджена, але очікується стартова вартість близько €450,000 (приблизно $510,000), коли Revolt R вийде на ринок.

 

👁 146

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності