Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Aston Martin Vantage Roadster керується як купе (огляд)

Новий Aston Martin Vantage потрапив до фінальних етапів нашого першого конкурсу Cool Car Cup минулого року, але поступився Lamborghini Revuelto з гібридним V-12 на 1 001 кінську силу. Vantage – це суперкар для водія, який може дріфтувати за командою, але також точно долати повороти на каньйонних дорогах. Він брутальний, красивий і добре налаштований.

Aston Martin Vantage Roadster: без даху, але з тими ж характеристиками

Тепер, через рік після запуску, Aston Martin зняв дах з Vantage і створив Roadster — не Volante, термін, який зарезервований для його розкішних GT, таких як DB12 і Vanquish, а просто Roadster. Він має ту саму специфікацію, що й купе: 656 кінських сил і 590 фунт-футів від бітурбованого V-8, що походить від AMG, задньомонтовану восьмиступеневу автоматичну трансмісію ZF та зварений алюмінієвий кузов. Він лише на десяту частину секунди повільніше розганяється до 60 миль на годину і важить на 132 фунти більше.

Все, що треба було зробити Aston Martin, — це забезпечити, щоб він їхав, як купе. І, за словами Aston Martin, це не було таким вже й складним завданням.

Жорсткість та конструкція Roadster

Основна складність при знятті даху з будь-якого автомобіля — це жорсткість, тобто опір автомобіля до згинання в різних напрямках. Автомобілі можуть скручуватися в неймовірно різноманітний спосіб, і машина, яка на папері виглядає дуже жорсткою, може мати локалізовані структурні слабкості — такі як гнучкість кронштейна важеля або слабка опора амортизатора. Без належної структури з’являються дивні ефекти на керованість і комфорт поїздки. Ознакою гнучкої структури є тремтіння кузова і великі навантаження на підвіску.

Саймон Ньютон, інженер, який очолював розробку купе Vantage, працював і над Roadster —  має цікаві погляди на жорсткість. Коли було представлено нове купе Vantage, він не прагнув до рекордних показників жорсткості або збільшення відсотків. Натомість він гордо розповідав про зміцнення переднього вогневого бар’єра для поліпшення відгуку на рульове управління і зчеплення передньої осі, а також підкреслював важливість детальних посилень, а не загальних числових значень. Таким чином, Vantage Roadster, завдяки своїй зварній алюмінієвій конструкції та посиленій задній підвісці, має “переважно таку ж жорсткість”, як і купе.

Команда Vantage також встановила трохи інші кріплення трансмісії, спеціально для Roadster, для кращої якості поїздки та відгуку силового агрегату. Найцікавіше те, що залишилося незмінним:

  • пружини,
  • амортизатори,
  • калібрування адаптивних амортизаторів,
  • ряд сенсорів та контролерів у Bosch 6D-IMU зберігають той самий налаштування.

Ньютон зазначає, що це свідчить про високу жорсткість платформи Roadster, адже “ці системи дуже чутливі навіть до найменших змін у характеристиках автомобіля”.

Aston завершив доопрацювання, оновивши приладову панель і графіку інформаційно-розважальної системи (включаючи одну кнопку для вимкнення всіх систем допомоги водієві), усунувши попередні зауваження щодо незручності зчитування. Завершує механічний пакет Vantage Roadster складний восьмирівневий тканинний дах Z-fold, який відкривається або закривається за 6,8 секунди — це я перевірив одразу.

З опущеним дахом, поїздка по найкращих пустельних дорогах Каліфорнії та плейлист з музикою епохи Великої рецесії 2000-х, я занурився в глибоке відчуття “Vantaging” — дієслово, подібне до “Summering”. Roadster дійсно відчувається як купе, тільки без даху. Якість їзди прийнятна, злегка спортивна, з деякою жорсткістю задніх амортизаторів, що залишилася від купе. Великі нерівності навантажують задню підвіску, але вона швидко адаптується. Різкі удари та гострі краї не шокують кузов, і він залишається твердо жорстким — жодних хитань кузова тут немає.

Вихлоп і аеродинаміка: що змінилося

Вихлоп Vantage, який звучить абсолютно по-іншому, ніж будь-який AMG V-8, стає ще більш виразним — і чудовим. Хто б міг подумати, що відсутність даху зробить звук ще кращим?

На шосе аеродинаміка з відкритим дахом дещо недостатня. Хоча загальна втома від вітру не велика, це просто дуже шумне місце для перебування. З пасажиром на шосейних швидкостях було важко розмовляти на нормальному рівні голосу, хоча це без дефлектора вітру. Навіть на більших швидкостях повітря не зовсім правильно обтікає верхню частину Vantage. Але коли сповільнити до швидкостей на звивистих дорогах, всі недоліки прощаються.

Поїздка на Roadster: відчуття і якість їзди

Динамічно Roadster абсолютно ідентичний купе, до найменших нюансів. Маленькі задні коливання під час прискорення, приклеєна передня вісь і чудові відчуття при гальмуванні залишаються такими ж. Лише на найжорсткіших нерівностях під час поворотів можна відчути незначне тремтіння кузова, але це лише на мить і не викликає дивних поведінкових реакцій при проходженні поворотів.

Це чудово налаштований Roadster. Ви могли б просто скопіювати мої враження від купе, і це було б абсолютно точним описом, тільки з додатковою дозою дофаміну від відкритого даху. З дахом піднятим, він фактично такий же тихий, як і купе, за винятком деяких не зовсім прийнятних витоків вітру навколо A-стійки.

Вартість і висновки

Єдиний нюанс — це ціна — вона буде високою, як у купе. І ціна навіть не відома на момент публікації, через тарифи, що перевернули світовий торговий порядок. Але, майже не потрібно знати ціну, коли купе Vantage легко перевищує позначку у 200 000 доларів, а Roadster завжди дорожчий за купе.

Aston провели вдалий трюк. Це як з Boxster і Cayman. Все, що потрібно — вибрати свою версію і насолоджуватися всім іншим.

👁 54

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності