Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
Нове покоління Honda Prelude наближається, але ностальгія кермує попитом
Цьогоріч у дилерських салонах з’явиться нове покоління легендарного японського купе Honda Prelude. Втім, здається, що не лише інновації, а й потужна ностальгія змушує серця автолюбителів битися швидше. Ціни на старі моделі Prelude стрімко зростають.
Яскравим прикладом цього є виставлений на продаж Honda Prelude Si 1993 року випуску. Автомобіль перебуває у бездоганному, практично шоурумному стані та має на одометрі лише 998 миль (1 606 км). Його вартість наразі складає $45 000.
Цей факт підтверджує: класичні моделі набувають нової цінності в очах шанувальників і колекціонерів, а популярність Prelude знову набирає обертів — не лише як новинки, а і як культової сторінки в історії японського автопрому.
Автомобіль-капсула часу: легендарна Honda Prelude знову на ринку — дорожча, ніж будь-коли
Цей конкретний екземпляр — представник четвертого покоління Honda Prelude, виконаний у класичному червоному кольорі Milano Red із сірим тканинним салоном. Вперше авто з’явилося на аукціоні Bring a Trailer у лютому 2025 року, де було продано за $40 000. Минуло лише кілька місяців і 3 милі (5 км) на одометрі, і ось він знову виставлений на продаж — вже з націнкою у $5 000. Виглядає, що дехто більше зацікавлений у перепродажі раритетів, ніж у водінні їх.
Гаражна королева з першого дня
Згідно з попереднім оголошенням, автомобіль був куплений новим у Пенсильванії і перебував у власності одного господаря з 1992 по 2024 рік. Стан авто — від кузова та інтер’єру до технічної частини — свідчить про життя в ідеальних умовах. Здається, цей Prelude ніколи не використовувався для щоденних поїздок. Його зберігали для наступного власника.
Зовнішній вигляд Honda залишився повністю оригінальним. Автомобіль і досі має заводські 15-дюймові легкосплавні диски та подвійну вихлопну систему, яка була стандартною для тієї епохи. Лакофарбове покриття, пластикові елементи та світлотехніка виглядають майже новими — як ніби машина останні три десятиліття провела не на дорогах, а під м’яким світлом автосалону.
Капсула часу ззовні та всередині
Цей Prelude — більше, ніж просто машина. Це справжній артефакт автомобільної історії, збережений у майже первісному вигляді. Для колекціонерів і фанатів марки він є символом епохи, коли японські купе поєднували стиль, надійність і драйв, яких бракує сучасним аналогам.
Цікаво дізнатися, чи витримає ця «гаражна королева» ще один виток ринку — чи знайде власника, який таки захоче вивести її з капсули часу на реальну дорогу?
Honda Prelude Si 1993: майже недоторканий фрагмент японської історії за $45 000
Салон цієї Honda Prelude розповідає ту саму історію, що й кузов — абсолютне збереження. Жодних видимих слідів зношення, усі заводські елементи — на місці. Устаткування — повністю типове для початку 90-х: глибокі ківшеподібні сидіння, касетна магнітола, електросклопідіймач та центральний замок, люк з електроприводом, круїз-контроль і кондиціонер.
Техніка, що не підвела з часом
Під капотом Prelude Si працює атмосферний 2,3-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 158 к.с. (118 кВт / 160 PS) і 212 Нм крутного моменту. Вся потужність передається на передні колеса через п’ятиступеневу механічну коробку передач — деталь, що ще більше підвищує цінність цієї моделі для поціновувачів класичного драйву.
Щойно автомобіль пройшов повне технічне обслуговування: замінено ремінь ГРМ, помпу, допоміжні ремені, прокладку клапанної кришки та акумулятор. Також оновлено охолоджувальну рідину та моторне масло. За словами продавця, двигун і днище абсолютно вільні від корозії чи слідів старіння — і судячи з фото, це цілком правдоподібно.
Інвестиція в минуле чи чекати майбутнє?
Для тих, хто мріє стати власником майже недоторканого шматочка японської автомобільної історії 90-х, ця Honda Prelude Si зараз виставлена на продаж на сайті Cars.com. Продавець пропонує доставлення по всій країні.
Залишається лише одне питання: чи варто витрачати $45 000 на 33-річну класику, яка виглядає як нова, чи краще дочекатися абсолютно нового покоління Prelude, яке з’явиться в салонах вже пізніше цього року?