Найдешевший пікап Chevy став ще кращим (відео)
— 30.07.2025Новий пікап поєднує практичність, комфорт і сучасну електроніку. Ідеальний варіант для водіїв, яким важлива функціональність.
Безкомпромісний вигляд і відмова від задніх сидінь
У фіолетовому кольорі Purple Sky з великим антикрилом Porsche Taycan Turbo GT Weissach 2025 виглядає так, ніби створений виключно для треку. Відчиніть будь-які задні двері — і ви побачите, наскільки серйозно Porsche підійшла до питання зниження ваги: цей чотиридверний седан тепер вміщує лише двох пасажирів. Заднє сидіння повністю прибрали. Його місце зайняв вуглепластиковий елемент із написом «no step» (не наступати), що прямо вказує — це місце лише для багажу.
Радикальне спрощення — для максимальної ефективності
Серед інших змін — видалення фірмових подвійних зарядних портів, розташованих на передніх крилах. Тепер Taycan заряджається тільки з одного боку, як більшість електромобілів. Крім того, встановлено тонше лобове скло, а з салону прибрали задні динаміки. Але головна причина відмови від задніх сидінь — звільнити «місце» для додаткового аеродинамічного навантаження без перевищення меж зчеплення шин.
Виявилось — і так, і так
Першим етапом стали випробування на розгін, адже ми хотіли переконатися, що батарея працює на максимумі. Не було сенсу витрачати заряд на маневри чи гальмування — хоча дорогою до старту ми м’яко проходили слалом, щоб прогріти шини. Перший старт вразив потужністю: більше шуму, ніж очікувалося, і трохи пробуксовки. На зворотному заїзді прискорення було таким же агресивним, але вже без несподіванки — ми знали, чого чекати. Ми повторили заїзд кілька разів, залишаючи все більше гуми на асфальті. Це не критично — покриття було звичайним, а більшість слідів — просто здування пилу з дороги. Найшвидшими виявилися четвертий та сьомий заїзди (проти вітру та по вітру), що нетипово для електромобіля. Саме їх ми взяли для усереднення.
Розгін: перевага Weissach у деталях
Weissach-версія була трохи швидшою у розгоні до 60 миль/год — 1,887 секунди проти 1,904 у звичайної версії Turbo GT. Але в обох випадках це округлюється до однакових 1,9 секунди. Далі перевага Weissach стає очевидною:
70 миль/год: 2,3 с проти 2,4 с
110 миль/год: 4,8 с проти 5,0 с
140 миль/год: на 0,3 с швидше
150 миль/год: на 0,4 с швидше
160 миль/год: 10,5 с проти 11,0 с — на пів секунди краще
Гальмування: нічиїй результат
Наступним етапом стали випробування на гальмування — і тут результати виявилися неоднозначними. «Фіолетовий пожирач доріг» (Weissach) та звичайний Turbo GT по черзі здобували перемогу:
Зупинка зі 70 миль/год: 140 футів у Weissach проти 141 у Turbo GT
Зупинка зі 100 миль/год: 274 фути у Turbo GT проти 275 у Weissach
Однак якщо рахувати середні показники за серію гальмувань, то Weissach перемагає в обох випадках — хоч і з мінімальним відривом:
70 миль/год: 141 проти 145 футів
100 миль/год: 275 проти 277 футів
Зчеплення без шансів для суперника
Під час випробувань на кільці ковзання Weissach беззаперечно лідирував:
1,11 g проти 1,08 g у стандартного Turbo GT.
Це означає ще краще зчеплення і впевненість у поворотах — серйозний плюс для треку.
Не все так просто
Та не поспішайте бігти до дилера, навіть якщо Weissach-пакет не коштує жодної додаткової копійки. Є кілька нюансів, які варто врахувати.
По-перше, ви втратите доступ до більшості фірмових опцій Porsche — більшість із них недоступні для версії Weissach.
Саме тому наша Weissach-версія виявилась легшою на 288 фунтів (131 кг), а не на заявлені компанією 165 фунтів (75 кг) — попередній тестовий автомобіль Turbo GT мав опціональний скляний дах, який додає ваги.
Менше ваги — більше шуму
Ще один момент, про який варто пам’ятати: зменшення ваги досягнуто і завдяки тоншому лобовому склу, а це означає менше шумоізоляції. У салоні ви чуєте трохи більше шуму від електромоторів, а також постійне «цокання» камінців із-під коліс.
Це не фіксується приладами рівня шуму в салоні (на ідеальному асфальті показники майже однакові), але в реальних умовах — з дрібним гравієм на дорогах — це стає помітним.
Частково це пов’язано з особливостями шин Pirelli P Zero Trofeo RS, які йдуть у стандартній комплектації Weissach. Вони буквально «всмоктують» дрібні камінці з дороги.
Опція, що змінює гру
До речі, ці ж шини є лише опцією для стандартної версії Turbo GT.
І це ще один аргумент на користь Weissach: ви отримуєте шини, які забезпечують краще зчеплення, не доплачуючи окремо.
У підсумку, ви можете заплатити більше за звичайний Turbo GT з опціями, отримати майже таку ж динаміку, але без тієї впевненості та стабільності, яку дає Weissach.