Smart Dials: нова ергономіка від Skoda (відео)
— 30.07.2025Skoda представила інноваційне рішення для керування функціями в салоні — розумні перемикачі Smart Dials.
Перші зображення нового Fiat 500 Hybrid
Fiat оприлюднив перші зображення нового 500 Hybrid. Вони розкривають, що автомобіль отримає оновлений інтер’єр і шестиступеневу ручну коробку передач.
Дизайн нового 500 Hybrid
Фотографії групи прототипів до офіційного релізу показують, що новий 500 Hybrid виглядатиме ідентично електричному 500e. Винятком буде – перероблена передня решітка, яка забезпечить більший потік повітря до бензинового двигуна.
Всередині приладова панель має більший і квадратніший новий відсік для зберігання. Важіль коробки передач піднятий і розташований поруч зі стерінгом, як у старому бензиновому 500.
Силовий агрегат нового 500 Hybrid
Fiat ще не підтвердив, який силовий агрегат використовуватиме 500 Hybrid. Та очікується, що він буде оснащений тим самим 1,0-літровим трьохциліндровим гібридним двигуном Firefly, який використовувався в старому 500 та Fiat Panda.
Виключення можливості використання двигуна Puretech
Присутність ручної коробки передач відкидає можливість використання 1,2-літрового трьохциліндрового гібридного двигуна Puretech. Цей двигун використовується в багатьох моделях під брендом Stellantis, таких як новий Fiat Grande Panda. Він пропонується виключно з шестиступеневою коробкою передач з подвійним зчепленням.
Оновлення виробництва та зміна стратегії
Виробництво Fiat 500 Hybrid розпочнеться в четвертому кварталі цього року, що є раніше, ніж було заплановано початкове введення у 2026 році.
Це рішення щодо переобладнання електричного автомобіля на автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння є безпрецедентним у європейській автомобільній індустрії.
Причини для змін у виробництві
У березні 2024 року кілька джерел повідомили, що це сміливе рішення стало результатом двох основних проблем.
Перша полягала у необхідності збільшення темпів виробництва на заводі в Мірафйорі через низькі продажі 500e та його спортивного побратима Abarth 500e, що змусило Fiat кілька разів припиняти виробництво минулого року.
Тим часом було припинено виробництво старого бензинового 500 (який становив більшість продажів моделі 500), оскільки 17-річна модель не відповідала новому законодавству ЄС щодо кібербезпеки, що вимагало б дорогих затрат на переоформлення сертифікації.
Генеральний директор Fiat Олів’є Франсуа визнав труднощі, заявивши, що 500 Hybrid збільшить обсяги виробництва на заводі в Мірафйорі “для забезпечення продуктивності заводу”.
Він додав, що запуск нового 500 з двигуном внутрішнього згоряння у відповідь на зниження продажів електричної версії є “доказом того, що соціальна значущість є основою місії бренду”.
Fiat раніше заявляв, що також інвестує близько 100 мільйонів євро (85 мільйонів фунтів стерлінгів) у 500e, з планами модернізації його платформи для нових батарейних технологій, спрямованих на зниження вартості.
Це дає підстави вважати, що оновлення для електричної версії 500 також очікується приблизно у 2026 році.