Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Alfa Romeo: Спорткари під загрозою через популярність SUV

Зрада ідеалам?

Автомобільні ентузіасти можуть стверджувати, що Alfa Romeo продає свою душу SUV-володарям ще з моменту дебюту моделі Stelvio десять років тому. Менші кросовери Tonale та Milano також суперечать тому, що історично уособлює легендарний італійський бренд. Очікується, що наприкінці десятиліття з’явиться ще більший SUV, який конкуруватиме з Porsche Cayenne, що ще більше розчарує відданих шанувальників компанії з Турина.

Реальність ринку

Проте сувора правда полягає в тому, що саме ці моделі дозволяють Alfa Romeo залишатися на плаву. Де б зараз була компанія без фінансової підтримки Stellantis та виробництва SUV? Адже не можна сказати, що бренд процвітав за часів моделі 159 чи десятиліттями раніше.

Без прибутку — без емоцій

Керівник відділу маркетингу бренду визнає: на розробку нового спорткара наразі просто не вистачає коштів. У розмові з Car Magazine Крістьяно Фіоріо наголосив, що спершу масові моделі мають забезпечити стабільні продажі. Лише тоді керівництво розглядатиме запуск емоційнішого автомобіля.

Спершу — довіра, потім — мрії

«Ми повинні почати з довіри: випускати одну модель щороку, доводячи, що здатні реалізовувати проєкти, робити їх прибутковими, досягати показників, які виправдовують наші інвестиції. Коли матимемо стабільний досвід у цьому — тоді зможемо мріяти», — зазначає Фіоріо.

Alfa Romeo: Пріоритети змінилися — спорткари поки не в планах

Заява виглядає однозначно: в Alfa Romeo є більш важливі завдання, ніж створення нішевого спортивного автомобіля. Відродження моделей 8C та GTV було скасоване у 2019 році, ще до початку виробництва, а остання модель 4C була зібрана всього через рік. Здається, що новий спортивний автомобіль зараз не на порядку денному, і його випуск можливий лише в разі успіху продажів SUV.

Джулія змінюється

Про модель Giulia не забули, але навіть цей седан буде замінено на щось інше. Новопризначений CEO Санто Фічілі підтвердив, що наступне покоління моделі відмовиться від традиційного трьохоб’ємного кузова на користь нового стилю. За повідомленнями, це буде трохи піднятий п’ятидверний хетчбек, схожий на Peugeot 408, наближаючись до формули SUV.

33 Stradale: Проєкт на вільний час

Хоча 33 Stradale може виглядати як суперечність до слів Фіоріо, цей суперкар насправді був побічним проєктом. Фіоріо пояснює, що дивовижний купе з дверима-баттерфлями розробляли поза робочим часом «божевільна група людей», аби не порушувати щоденну роботу компанії.

33 Stradale: Спільне з Maserati та унікальність

Звісно, допомогло те, що 33 Stradale має тісний зв’язок з Maserati MC20. Він частково запозичує карбонову оболонку та алюмінієві підрамники на обох кінцях. Щобільше, двигун V6 з двома турбонагнітачами об’ємом 3.0 літри також тісно пов’язаний, тому Alfa Romeo не почала розробку з нуля. Проте значна частина зусиль була спрямована на створення унікальності флагманської моделі, з індивідуальними зовнішнім та внутрішнім дизайнами, а також багатоважільною підвіскою з адаптивними амортизаторами, що походять від Giulia GTAm.

Нові спорткари: Більш доступні

Коли прийде час для нового спортивного автомобіля, він буде більш “досяжним”, ніж 33 Stradale, що, за словами Фіоріо, не буде мати семизначну ціну. Занадто рано говорити про те, чи стане такий автомобіль повністю внутрішнім проєктом Alfa Romeo, чи компанія звернеться до Stellantis для адаптації існуючої архітектури.

Розробка з нуля: Високі витрати

Розробка нового автомобіля з нуля — це дорогий процес, особливо коли він орієнтований на нішеву аудиторію. Alfa Romeo завершує платформу Giorgio, що коштувала мільярди євро, після того, як поточні моделі Stelvio та Giulia будуть виведені з виробництва. Тому майбутній спортивний автомобіль, ймовірно, базуватиметься на архітектурі Stellantis. Реалістично, новий автомобіль навряд чи з’явиться раніше кінця десятиліття або на початку 2030-х.

👁 48
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності