Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий VW Golf GTI: електричний «монстр» на дорозі

Перший повністю електричний Volkswagen Golf GTI знаходиться в стадії розробки, і генеральний директор VW Томас Шефер обіцяє, що «це буде монстр-автомобіль».

Volkswagen продовжуватиме оновлювати поточний Golf до кінця цього десятиліття, після чого з’явиться повністю електрична версія, заснована на новій архітектурі SSP від групи VW. І враховуючи відсутність будь-якої можливості для помилок із таким культовим автомобілем, концептуальна робота над електрифікацією оригінального GTI вже активно триває.

FWD Golf GTI та AWD Golf R

Головною новиною є те, що GTI буде передньопривідним, попри те, що його найближчий електричний родич – ID.3 GTX – має мотор потужністю 322 к.с., який приводить в рух задні колеса. Це на близько 80 к.с. більше, ніж у нинішнього 2,0-літрового турбованого бензинового GTI, але є ймовірність, що електричний e-GTI досягне такого ж стрибка потужності завдяки здатності електричного мотора точно контролювати обсяг крутного моменту, що подається на кожне переднє колесо.

Перший електричний Golf R

Перший електричний Golf R – також в планах, за словами Шефера – отримає потужний приріст, оскільки він збережеться в рамках концепції R, передаючи потужність на всі чотири колеса.ID.2 GTI, який вже був представлений у концептуальній формі, встановить стандарт для нового “гарячого” Golf, зазначив Шефер.

Це майбутнє GTI

«Ми створимо цілу групу GTI, починаючи з ID.2 GTI, який стане першим електричним. Коли ми починали цей шлях, ми сказали командам розробників: “Ми повинні пишатися GTI майбутнього”, і команда взяла це до уваги», – поділився Шефер.

Тест-драйв майбутнього GTI

Керівник бренду вже тестував майбутній GTI, який очікується на ринку у 2026 році. «Ми вже проїхали на кількох прототипах з новою настройкою, і це вражає. Що стосується звуку? Як щодо загального відчуття, керованості й так далі? Це можливо», – зазначив він.

Невідомо, чи буде GTI імітувати Hyundai Ioniq 5 N

Шефер не захотів розповідати, чи буде GTI наслідувати Hyundai Ioniq 5 N з його імітованими перемиканнями передач та звуковим супроводом. У нього також є режим дріфту, електронні «іграшки», що більше властиві для більш екстремального електричного Golf R. Однак він відзначив підвіску GTI, яка, безсумнівно, забезпечить характерну суміш комфорту під час поїздки та охоти на повороти. «Чи можна зробити електричний Golf захопливим? Абсолютно», – пообіцяв він.

Дизайн новинки

Цифрова робота над новим пакетом Golf вже активно триває, перед тим як автомобіль перейде до етапу створення фізичного прототипу. «Ми знаємо, як виглядатиме автомобіль і вже можемо віртуально “посидіти” в ньому», – зазначив Шефер. «Розміри платформи та автомобіля чітко визначені, хоча до останніх деталей дизайну ще не все відточено. Ми маємо пройти через багато етапів ітерацій, щоб дійти до остаточного вигляду».

Інноваційна архітектура SSP для Volkswagen Group

Платформа SSP стане справжнім проривом для групи Volkswagen, оскільки всі електричні автомобілі від Skoda та VW до Lamborghini і Bentley використовуватимуть нові апаратні та програмні модулі цієї архітектури. Однак ітерації будуть залежати від розміру автомобіля та вартості.

Масштабованість та ефективність

«Це буде справді масштабовано», – зазначив керівник компанії Шефер в інтерв’ю Auto Express на заході FT’s Future of the Car summit. «У нас є певні розміри залежно від автомобіля, але все одно використовуються однакові модулі основних компонентів, які можна застосувати по всій платформі SSP, що забезпечує максимальний ефект масштабування, а також знижує витрати на закупівлю».

Улюблений GTI Томаса Шефера

А який улюблений GTI Томаса Шефера? «Я думаю, що перший GTI найцікавіший, тому що він з’явився нізвідки й став справжнім проривом. Те, що починалося як експеримент, стало трендом, і такі речі стають легендарними», – поділився він.

Порівняння першого та електричного GTI

Перший Golf GTI мав 108 к.с. завдяки своєму 1,6-літровому, атмосферному, чотирициліндровому двигуну. Це буде абсолютно інший рівень у порівнянні з першим повністю електричним Golf GTI потужністю понад 300 к.с., який з’явиться через 54 роки. Але, сподіваємось, його основна ДНК залишиться незмінною.

👁 1989
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності