Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Audi RS4 B5: Легендарний універсал, який дорожчає з роками
RS-універсали вже понад 25 років
Компанія Audi вже понад чверть століття створює універсали з позначкою RS, і кожне нове покоління стає ще потужнішим і виразнішим. Але для справжніх фанатів Quattro саме оригінальний RS4 залишається «батьком» лінійки. Тому коли з’являється майже новий екземпляр — це завжди подія, яка викликає справжній резонанс серед поціновувачів.
Ексклюзивна модель, яку не продавали в США
RS4 першого покоління (B5), що випускалася в 1999–2001 роках, існувала виключно у кузові універсал. Це, ймовірно, одна з причин, чому модель ніколи не продавалася офіційно в США. Відповідно до американського «правила 25 років», найперші екземпляри лише зараз стають доступними для імпорту в Америку.
Цей екземпляр — виняток
Але представлений на продаж RS4 — не з тих, що щойно стали легальними для імпорту. Цей автомобіль був завезений до США ще новим і пройшов процедуру федеральної сертифікації. Це робить його справжньою рідкістю на ринку, адже подібних авто в країні — одиниці.
2002 Audi RS4: Майже новий екземпляр з унікальною історією легалізований у США ще новим
Цей RS4 2002 року був ввезений до США ще новим компанією Registered Importer Corp. із Лос-Анджелеса. Він був адаптований до федеральних стандартів, хоча все ще має спідометр з розміткою в кілометрах на годину. Майже чверть століття потому цифровий одометр на панелі приладів показує лише 11 242 км — це приблизно 6 986 миль.
RS4 — удосконалена версія S4
Модель RS4 була побудована на базі універсала S4, виробництво якого тривало паралельно. Від S4 вона відрізнялася значно ширшими крилами спереду і ззаду, заниженою та жорсткішою підвіскою, більшими гальмами та 18-дюймовими дисками Avus.
Cosworth і два турбонагнітачі
Під капотом також відбулися суттєві зміни. Audi залишила 2,7-літровий об’єм двигуна від S4, але за участі інженерів Cosworth і двох турбонагнітачів Borg Warner K04 потужність зросла з 262 к.с. (265 к.с. за європейською системою) до 375 к.с. (380 к.с.). Крутний момент досяг 440 Нм (325 фунт-футів).
Ручна коробка і Quattro
Вся ця потужність передавалась на всі чотири колеса через шестиступеневу механічну коробку передач та систему повного приводу Quattro з центральним диференціалом Torsen. Розгін до 100 км/год займав лише 4,9 секунди, а електронне обмеження не дозволяло перевищити швидкість 250 км/год.
Цей унікальний і майже новий RS4 не просто колекційна рідкість — це справжній пам’ятник епосі, коли Audi створювала універсали з душею спорткара.
Майже ідеальний стан з мінімальними слідами використання
Є кілька незначних ознак того, що цей автомобіль все ж виїжджав на дороги. Ледь помітне стирання на бічній підтримці сидіння Recaro водія, подряпина на захисній плівці на кормі та кілька потертостей на нижній частині переднього бампера. Однак кнопки на центральній консолі — один із ключових індикаторів реального пробігу в старих Audi — зберегли всі маркування, а задні сидіння виглядають так, ніби на них ніколи не сиділи.
Автомобіль мрії для фанатів RS
Так, це саме той випадок, коли у фанатів RS починає текти слина. Особливо враховуючи, що це рідкісна версія без люка на даху. Не дивно, що на момент написання статті ставки на аукціоні Bring a Trailer вже сягнули $84 000 — і при цьому залишалося менше ніж доба до завершення торгів.
Більше, ніж новий RS6 Avant?
Чи зможе цей RS4 піти з молотка дорожче, ніж новенький RS6 Avant, який у США коштує від $126 600? І якщо так — чи справді він того вартий?