Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Пікап GMC Hummer EV 2026 року стартує ще потужніше

Вражальні характеристики пікапа GMC Hummer EV 2025 року

Одним із аспектів пікапа GMC Hummer EV 2025 року є те, що цей електричний гігант вагою 9 000 фунтів може розганятися з місця до 60 миль на годину (близько 97 км/год) всього за три секунди. Ще одна цікава функція — режим Crab Walk, який дозволяє вантажівці ніби «танцювати», рухаючись боком, коли передні й задні колеса повернені в один бік.

Покращення, яких не вистачало

Проте, видно, що цих «фішок» виявилось замало для GMC — нинішнього власника бренду Hummer. Виробник знайшов спосіб покращити обидві ці функції. Це означає, що величезний пікап тепер стартує ще швидше, а всі 18 футів (приблизно 5,5 метра) його довжини можна керувати з більшою точністю, що дозволяє проходити вузькі повороти поза дорогами.

Оновлення через програмне забезпечення для моделі 2026 року

GM використала оновлення програмного забезпечення, щоб вдосконалити пікап для моделі 2026 року. Новий Hummer з’явиться пізніше цього року, тож доведеться трохи зачекати, але частина покращень буде надіслана «по повітрю» на попередні моделі, щоб нинішні власники не залишилися поза увагою. Hummer став першим автомобілем GM, визначеним програмним забезпеченням — це означає, що нові функції або покращення продуктивності можна додавати або розблоковувати з часом саме через софт.

Апаратна база та майбутні можливості

Обладнання для цих покращень було встановлене ще з 2022 року. Сучасна платформа та електрична архітектура пікапа дозволяють продовжувати вдосконалювати автомобіль і додавати нові функції за допомогою програмних оновлень. Чим більше даних GM збирає про свої автомобілі, тим більше можливостей відкривається для розкриття додаткової продуктивності та функціоналу.

Запуск WTF став ще жорсткішим

Оптимізувавши програмне забезпечення та калібрування силової установки, інженери заявляють, що зменшили час розгону нового пікапа Hummer EV 2026 року на 0,2 секунди. Завдяки великій батареї з 24 модулями та двом мотором ззаду й одному спереду, які разом видають 1160 кінських сил та близько 1200 фунт-футів крутного моменту, новий час розгону до 60 миль на годину становить 2,8 секунди.

Ексклюзивно для моделі 2026 року

Покращення поки що доступні лише для 2026 року, починаючи з обмеженого випуску пікапа і SUV Hummer EV Carbon Fiber Edition, що базуються на топовій комплектації 3X. У майбутньому цю додаткову потужність можна буде розблокувати і на попередніх моделях.

Режим Launching Watts to Freedom (WTF) залишився без змін

Щоб активувати максимальне прискорення в режимі WTF, потрібно двічі натиснути кнопку контролю тяги, підтвердити активацію режиму, відчути вібрацію сидіння, почути, як підсилювач звуку заграє голосніше, а на екрані з’являться яскраві графіки. Автомобіль опускається для підготовки, оптимізується температура батареї, а на екрані з’являється інструкція: лівою ногою натиснути на гальмо, правою — на газ, після чого цифровий помічник дає команду «газуй», відпускаючи гальмо. Машина пригинається і ривком стрімко виривається вперед. Ваше шию різко закидає назад, і ви не можете не засміятися від сили прискорення, адже ця машина стартує, наче її вистрілили з гармати.

Особисте досягнення інженера

Для інженера Аарона Фау (Aaron Phau) час 2,8 секунди — не лише технічне досягнення, а й емоційне. «Це захопливий день у житті розробника», — говорить менеджер з продуктивності електричних вантажівок.

Повторні запуски та обмеження

У режимі WTF можна залишатися скільки завгодно і робити багаторазові запуски. Єдине, що знижується продуктивність, коли заряд батареї падає нижче 50%, каже Фау.

Вихід з режиму WTF

Після розваг у WTF режимі потрібно вийти з нього, щоб автомобіль повернувся до нормальної висоти їзди для щоденного використання.

Як GM досягли такого результату?

Інвертори отримали підвищені ліміти, щоб витягти більше потужності з батареї для силових агрегатів. Інженери також перекалібрували параметри пробуксовки коліс, щоб контролювати їхню пробуксовку при збільшеній потужності та керувати крутним моментом. Комфорт їзди покращили завдяки більш точному контролю напівактивних електронних амортизаторів. Жорсткість пружин залишилась незмінною, проте збільшили силу демпфування, щоб краще контролювати вертикальні коливання. Також GM змінили алгоритми керування блоками управління, що дало змогу розблокувати додаткову потужність.

Чому покращений розгін не для всіх моделей?

Швидший розгін недоступний для SUV GMC Hummer, оскільки через менші габарити він обладнаний меншою батареєю з 20 модулями. Але це не означає, що SUV повільний — він може розганятися до 60 миль на годину за 3,5 секунди.На відміну від Hummer, пікапи GMC Sierra EV та Chevrolet Silverado EV мають іншу підвіску і не можуть опускатися так низько під час старту, що обмежує їхні можливості запуску.

Додайте «Короля Крабів» у меню

Однією з «фішок» Hummer є режим Crab Walk — коли всі чотири колеса повернені в один бік, що дозволяє пікапу рухатися по діагоналі, щоб вибратися з вузьких місць.Режим King Crab — це оффроуд-режим з заднім керуванням, коли передні і задні колеса повернені в протилежні сторони, а задні колеса обертаються значно швидше. Це допомагає виконувати гострі маневри, наприклад, об’їжджати дерево без необхідності робити розворот у два або три прийоми. Цей режим також полегшує пошук оптимального положення машини при підйомі по розсипчатих каменях для кращого зчеплення. Камери показують положення коліс і тип покриття.

King Crab — точність і комфорт керування

King Crab дозволяє водієві точніше позиціонувати автомобіль і виконувати маневри з більшою точністю. Ми протестували його на оффроуд-трасі, де широкий пікап легко робив різкі повороти навколо дерев, що без цього режиму потребували б кількох розворотів.Звичайний Crab Walk корисний, якщо машина з’їжджає у канаву — він допомагає «виставити» її назад без прослизання задньої частини вниз. Але King Crab — це саме та функція, яка допомагає робити вузькі повороти з чотирма колесами, що працюють у пошуку зчеплення. Це ще один інструмент для більш захопливої їзди по бездоріжжю, каже інженер з налаштування підвіски Майк Бернс.

Розкриваємо секретний режим

Як і режим Crab Walk, King Crab активується натисканням кнопки на селекторі режимів руху. Crab Walk розташований на позначці 9 годин, а King Crab у моделях 2026 року — на позначці 3 години. Через оновлення «по повітрю» цей режим з’явиться і на старіших моделях. У них King Crab займе місце «таємного режиму» — трикутної іконки, яка раніше була зарезервована для майбутньої функції. Отже, це саме та функція.

Чому не зробити King Crab постійним?

Чому не зробити більш радикальне заднє кермо стандартним, щоб вантажівка завжди могла робити вузькі повороти? Більшість водіїв, ймовірно, залишали б його активним весь час, але є ситуації, коли це небажано — наприклад, при русі заднім ходом з причепом, де заднє кермо краще вимкнути, пояснює Майк Бернс.

Аналоги в інших моделях — але без King Crab

Пікап GMC Sierra EV оснащений режимом Crab Walk, а Chevrolet Silverado EV має схожу систему під назвою Sidewinder, але вони не отримають King Crab. Ця функція є ексклюзивною для Hummer, який має несподівані та неперевершені можливості, зазначив Бернс: «Немає нічого подібного на ринку з такими функціями».

King Crab — стандарт для 2026 року та оновлення для попередніх моделей
У 2026 році режим King Crab стане стандартним для комплектацій 2X та 3X як для пікапів, так і для SUV. Крім того, протягом року через оновлення по повітрю він буде доступний для власників Hummer EV 2022–2025 років випуску.

 

Оновлення для GMC Hummer 2026 року

У 2026 модельному році Hummer отримує функцію двонапрямної зарядки, яка дозволяє заряджати як від автомобіля до будинку, так і від автомобіля до автомобіля.

Нові кольори та вдосконалення інтер’єру

Для 2026 року передбачено три нові варіанти зовнішнього забарвлення та три нові кольори інтер’єру, новий дизайн коліс для бездоріжжя, екран інформаційно-розважальної системи з вищою роздільною здатністю, а також покращений режим Super Cruise для безрукого водіння з підтримкою перестроювання.

Особливості Carbon Fiber Edition

Пікапи та позашляховики Carbon Fiber Edition матимуть свій унікальний матовий сірий колір кузова та інтер’єр кольору «вогняного вугілля», ексклюзивні 22-дюймові колеса з вуглецевого волокна чорного кольору, позашляхові шини, вставки з вуглецевого волокна на капоті, дзеркалах та захисній плиті, чорний захисний екран переднього бампера та тоннеу (кришка вантажної платформи). Виробництво почнеться на заводі Factory Zero пізніше цього року. Ціни ще не оголошено.

Щодо чуток про повернення Hummer з ДВЗ

Щодо чуток про повернення Hummer з двигуном внутрішнього згоряння — якщо GM і працює над цим, то для інженерів на кшталт Фау це поки що несподівана новина.

👁 58
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності