Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Renault R4: ретро повертається з повним приводом і сучасною начинкою

  • Renault представила концепт, який натякає на серійне виробництво двомоторної версії R4.
  • R4 Savane оснащено додатковим мотором ззаду та піднятим на 15 мм шасі.
  • Суворіший вигляд доповнюють енергоабсорбуючі бампери та розширена колія.

Renault натякає на двомоторну повнопривідну версію R4: концепт Savane вразив

Щойно електричний кросовер Renault 4 E-Tech з’явився на дорогах Європи, як компанія вже підкидає інтригу – новий концепт R4 Savane натякає на суттєве оновлення. Це позашляхова версія з додатковим електромотором на задній осі, що вперше дає моделі повний привід.

Дизайн із натяком на пригоди: нові кольори, матеріали та оснащення

Назва Savane – відсилання до однієї з класичних версій оригінального Renault 4. Концепт отримав піднятий на 15 мм кліренс і унікальні 18-дюймові колеса з шинами Goodyear UltraGrip, які розширили колію спереду і ззаду на 20 мм.

Кузов пофарбовано в новий для моделі колір Jade Green, а дах покритий тканинним принтом. Заводські елементи бампера замінено на нові деталі, надруковані на 3D-принтері, які мають ударопоглинаючі властивості. Салон підтримує позашляхову тематику – сидіння виконано в темно-коричневому кольорі з елементами в стилі «гусяча лапка» на спинках і бокових валиках.

І якщо вам подобається коричневий, вам сподобається й оформлення панелі приладів – вона теж «з легким відтінком багна». Але головна родзинка Savane – це додатковий мотор, який потенційно дозволить не тільки проїхати по багнюці, а й значно поліпшити зчеплення.

Потенціал для серійного виробництва: другий мотор і плани Renault

Серійний Renault 4 E-Tech побудовано на архітектурі AmpR Small – тій самій, що й у визнаного Renault 5 E-Tech та Alpine A290. Усі ці моделі наразі мають лише один електродвигун і передній привід. Потужна ж задньопривідна версія Renault 5 Turbo 3E за $180 тисяч базується на зовсім іншій платформі.

У R4 з одним двигуном доступні версії з потужністю 118 к.с. (88 кВт) або 148 к.с. (110 кВт). Теоретично, додавання другого мотора на задню вісь може підняти загальну потужність до майже 300 к.с. (224 кВт) — це в десять разів більше, ніж мав оригінальний Renault 4 у 1961 році. Така версія може стати не лише основою для серійного позашляхового Savane, а й допомогти Renault увійти в сегмент спортивних повнопривідних кросоверів, можливо, під брендом Alpine.

Потенціал платформи AmpR Small і перспектива серійного виробництва

Офіційно Renault не підтвердила серійне виробництво Savane чи двомоторного R4, зазначивши лише, що цей концепт демонструє потенціал платформи AmpR Small для створення електромобіля B-сегменту з повним приводом. Водночас компанія рідко створює концепти без намірів серійного втілення. Ще одна інтрига – чи зможе коротша версія цієї платформи, на якій побудовано Renault 5, також вмістити задній мотор.

👁 133
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності